برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سبز

نام تجاری:

جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سبز

جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید. 

طول: 24 سانتی متر

عرض: 17 سانتی متر

ادامه مطلب
397,000 تومان
(397,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
104.710.47
محصولات مرتبط
529,000 تومان
باکس در دار ایکیا مدل PANSARTAX حجم سایز 16.5x16.5 جعبه‌ی ذخیره‌سازی PANSARTAX ایکیا، یک انتخاب مناسب برای سازماندهی و نگهداری اشیاء مختلف در خانه است. با طراحی شفاف و رنگ آبی-خاکستری، این جعبه همچنین به شما امکان...
459,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل DRONA رنگ صورتی جعبه ارگانایزر ایکیا مدل DRÖNA یک جعبه عالی و مناسب برای ذخیره لباس ، عروسک و سایر وسایل اتاق خواب ، اتاق کودک وسایر اتاق هاست. این جعبه مناسب برای قفسه های ایکیا مدل KALLAX...
305,000 تومان
باکس در دار تیره رنگ ایکیا مدل SAMLA حجم 5 لیتری عمق: 19 سانتی متر ارتفاع: 14 سانتی متر عرض: 28 سانتی متر حجم: 5 لیتر جنس : پلی پروپیلن شفاف فقط برای استفاده در فضای داخلی توصیه می شود.
12,874,000 تومان
فریم چوبی نظم دهنده ایکیا مدل TROFAST سایز 94x44x91 فریم چوبی ایکیا مدل TROFAST یک راه حل ذخیره سازی همه کاره است که برای مرتب نگه داشتن اسباب بازی ها و سایر وسایل اتاق کودک طراحی شده است. 
397,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سفید مایل به خاکستری جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید.  طول: 24 سانتی متر...
8,729,000 تومان
فریم چوبی نظم دهنده ایکیا مدل TROFAST سایز 93x52  فریم چوبی ایکیا مدل TROFAST یک راه حل ذخیره سازی همه کاره است که برای مرتب نگه داشتن اسباب بازی ها و سایر وسایل اتاق کودک طراحی شده است. 
5,382,000 تومان
فریم چوبی نظم دهنده ایکیا مدل TROFAST سایز 44x91 فریم چوبی ایکیا مدل TROFAST یک راه حل ذخیره سازی همه کاره است که برای مرتب نگه داشتن اسباب بازی ها و سایر وسایل اتاق کودک طراحی شده است. 
546,000 تومان
باکس ایکیا مدل TROFAST سایز 20x30x10 رنگ آبی مناسب برای یونیت های نظم دهنده اتاق کودک ایکیا سری TROFAST ارتفاع: 10 سانتی متر طول: 30 سانتی متر عرض: 20 سانتی متر جنس :  فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر طراح : Henrik...
توضیحات

جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سبز

جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید. 

طراحی و ابعاد: جعبه VARIERA در رنگ مشکی براق و دارای ابعاد 24x17 سانتی متر طراحی شده است. اندازه جمع و جور آن امکان قرار دادن راحت در کابینت ها، روی میز کار یا هر جای خانه شما را فراهم می کند. جعبه به گونه ای طراحی شده است که قابل حمل باشد و حمل آن را آسان کرده و در صورت نیاز همراه داشته باشید.


دستگیره های مناسب برای گرفتن: جعبه مجهز به دو دسته مناسب برای گرفتن است که حمل و بیرون آوردن آن را از کشوها یا قفسه های آشپزخانه شما آسان می کند. دستگیره ها یک دستگیره راحت را فراهم می کنند و قابلیت استفاده کلی جعبه را افزایش می دهند.


سازماندهی آشپزخانه: جعبه VARIERA به شما کمک می کند تا آشپزخانه خود را با ایجاد فضایی مشخص برای اقلام کوچک مانند غذاهای خشک، فیلتر قهوه و روغن زیتون سازماندهی کنید. با استفاده از این جعبه می توانید آشپزخانه ای مرتب و بدون درهم و برهم نگه دارید.


دسترسی آسان و نمای کلی خوب: جلوی پایین جعبه دسترسی آسان به محتویات را تضمین می کند و نمای کلی واضحی از آنچه در داخل ذخیره می شود ارائه می دهد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به جستجوی گسترده، موارد را به سرعت پیدا و بازیابی کنید.


ذخیره‌سازی قابل تنظیم: جعبه VARIERA را می‌توان با سایر سازمان‌دهنده‌های کشو VARIERA ترکیب کرد و به شما این امکان را می‌دهد تا فضای ذخیره‌سازی در کشوهای خود را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. این انعطاف پذیری امکان استفاده کارآمد از فضا را فراهم می کند و سازماندهی بهینه را تضمین می کند.


تمیز کردن آسان: جعبه از مواد پلاستیکی با گوشه های گرد ساخته شده است که تمیز کردن آن را آسان می کند. برای حفظ پاکیزگی و بهداشت می توانید بدون زحمت آن را پاک کنید.

طراح: جعبه VARIERA توسط Marcus Arvonen ، طراح با استعدادی که به خاطر خلاقیت های کاربردی و خلاقانه اش شناخته شده است، طراحی شده است.

جنس: جعبه VARIERA ایکیا از پلاستیک PET ساخته شده است که یک ماده بادوام و سبک وزن است. پلاستیک PET به دلیل استحکام و مقاومت در برابر ضربه شناخته شده است که آن را برای اهداف ذخیره سازی مناسب می کند. استفاده از پلاستیک PET استحکام و دوام جعبه را تضمین می کند.

دستورالعمل های مراقبت: برای تمیز کردن جعبه VARIERA آیکیا ، به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب شده در یک پاک کننده ملایم پاک کنید. این کار به حذف هرگونه کثیفی یا لکه از سطح جعبه کمک می کند. پس از آن، قبل از استفاده یا نگهداری، آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید تا مطمئن شوید که کاملاً خشک است. پیروی از این دستورالعمل های مراقبتی به حفظ تمیزی و ظاهر جعبه کمک می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
104.710.47

مشخصات

طول
24 سانتی متر
عمق
17سانتی متر
وزن
320 گرم
رنگ
سبز براق
طراح
Marcus Arvonen
قابلیت شستشو
شستشو فقط با دست
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
450,000 تومان
اسپری آب پاش گل و گیاه مدل GRADVIS حجم:  150 سی سی  ارتفاع:  20 سانتی متر قطر: 5 سانتی متر شیشه ای با جزئیات براق، شکل گرد و شیارهای زیبا ، حس نرم تری به خانه شما می دهد. گیاهان مورد علاقه خود را با اسپری آب پاش ایکیا...
279,000 تومان
آبکش ایکیا مدل UPPFYLLD قطر: 24 سانتی متر ارتفاع: 12 سانتی متر عرض: 30 سانتی متر ایده آل برای آبکشی پاستا و ماکارونی یا شستن میوه ها و ... عالی است. این آبکش سبک وزن است و بسیار خوش دست طراحی شده است . این آبکش  با...
397,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ تیره جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید.  طول: 24 سانتی متر عرض: 17 سانتی متر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم