برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل SOMMARFLOX ست ۲ تایی

نام تجاری:

لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل SOMMARFLOX ست ۲ تایی

 این محصول فوق العاده به دلیل کاربرد زیادی که به همراه دارند، از محبوبیت فراونی در میان کدبانوهای خانه دار برخوردار می باشند.

ادامه مطلب
528,000 تومان
(528,000 تومان بسته 2 تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
405.459.14
محصولات مرتبط
788,000 تومان
قیچی چندکاره ایکیا مدل BRYTBÖNA رنگ آبی روشن  می توانید برای کوتاه کردن شاخه های گل ها ، درخت و هرس کردن باغچه خود استفاده کنید. همچنین از این قیچی IKEA می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید. قیچی ایکیا مدل...
357,000 تومان
لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING ست ۲ تایی  این محصول فوق العاده به دلیل کاربرد زیادی که به همراه دارند، از محبوبیت فراونی در میان کدبانوهای خانه دار برخوردار می باشند.
719,000 تومان
ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING یک مجموعه همه کاره و کاربردی از ابزار پخت است که برای کمک به تلاش شما در پخت شیرینی و کیک طراحی شده است. 
443,000 تومان
لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل TABBERAS ست ۲ تایی  این محصول فوق العاده به دلیل کاربرد زیادی که به همراه دارند، از محبوبیت فراونی در میان کدبانوهای خانه دار برخوردار می باشند.
282,000 تومان
 ست 2 تایی قیچی ایکیا مدل SVÄRDFISK شامل دو قیچی با طول ۲۱ و ۱۵ سانتی متر  جنس :استنلس استیل، پلاستیک پلی پروپیلن، لاستیک مصنوعی طراحی شده برای راست دست ها و چپ دست ها  قابل شستشو در ماشین ظرف شویی 
توضیحات

لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل SOMMARFLOX ست ۲ تایی

لیسک (به انگلیسی silicone spatula) یک وسیله آشپزی شبیه به کف گیر می باشد که برای پاک کردن ظروف از مواد غذایی مانند خمیر و روغن استفاده می شود.

این ابزار آشپزی کاربردهای بسیار زیادی در آشپزخانه دارد.

استفاده از لیسک کیک پزی برای درست کردن روی کیک و صاف کردن مواد و همچنین برای پخش کردن روغن در ظروف تفلون و شیرینی پزی بسیار ضروری است.

لیسک به دلیل جنس سیلیکونی اش وزن کمی دارد و به همین خاطر کار کردن با آن راحت است و همچنین سیلیکون تحمل حرارت بالا را داشته و می توان از آن هنگام پخت غذا در حرارت بالا نیز استفاده کرد.

لیسک آشپزی باعث می شود هنگام آشپزی روغن کمتری مصرف شود .

لیسک سیلیکون با دسته جنس چوبی ایکیا : این نوع لیسک نسبت به تمام لیسک های موجود در بازار برتری های زیادی دارد. زیرا لبه لیسک سیلیکونی بوده و دیگر کف ظرف های حساس شما را خط نمی اندازد. در کف کاسه هنگام هم زدن مواد کیک و یا خامه انعطاف پذیری سیلیکون می تواند به کمک شما بیاید. 

کاربردهای دیگر انواع لیسک شیرینی پزی

  • صاف کردن روی کیک و فرم دادن به کیک
  • مسطح کردن و پهن کردن خمیر و مواد غذایی در سینی فر
  • شکل دادن و صاف کردن سالاد الویه
  • و چندین کاربرد دیگر در آشپزخانه

مزایای استفاده از لیسک : 

1 - مقاومت در برابر دما: سیلیکون مقاومت بیشتری در برابر دما دارد پس می تواند در دماهای بالا مانند فر و گاز استفاده شود.

2 - سلامتی غذا: سیلیکون به طور طبیعی غیر سمی است و به راحتی قابل شستشو است. بنابراین، استفاده از لیسک سیلیکونی به تهیه غذای سالم و عاری از هرگونه مواد شیمیایی کمک می کند.

همچنین لیسک های سیلیکونی رنگ و بوی مواد را به خود نمی گیرند، علاوه بر این طعم و بویی نیز به غذا منتقل نمی کنند.

3 - قابلیت انعطاف پذیری: لیسک سیلیکونی قابلیت خم شدن و تغییر شکل را دارد، که این بهترین انتخاب برای تزئین و برداشتن غذا از ظروف سخت است. همچنین با لیسک سیلیکونی، مواد غذایی به راحتی از دیواره ها و بستر ظروف جدا می شوند.

4 - کاربرد چندگانه: لیسک سیلیکونی می تواند برای مخلوط کردن، خمیرکردن، تفت دادن و جمع کردن مواد غذایی استفاده شود، به علاوه می تواند برای تزئین شکلات و دسرها هم استفاده شود.

5 - عدم خراشیدگی سطوح: خاصیت سیلیکونی بودن لیسک باعث می شود سطوح ظریف و آسیب پذیر خراش نیافتد. به عنوان مثال، می توانید از این لیسک آشپزی برای تفت دادن مواد غذایی روی تفلون پوشیده شده استفاده کنید.

6 - قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: لیسک سیلیکونی می تواند در ماشین ظرفشویی شسته شود و از طریق شستشو در ماشین ظرفشویی می توانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
405.459.14

مشخصات

جنس
بامبو، سیلیکون
طراح
Eléa Nouraud
قابلیت شستشو
شستشو فقط با دست
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
405,000 تومان
پایه رول دستمال ایکیا مدل PAMPIG ارتفاع : ۳۰ سانتی متر یک هولدر دستمال گرد و مقاوم با یک پایه محکم ساخته شده از چوب راش لاکی جامد. این پایه ی دستمال زیبای ایکیا به شما کمک می کنند میز کار آشپزخانه را تمیز و مرتب نگه...
524,000 تومان
ست 3 تایی چاقوی برش ایکیا مدل UPPFYLLD کوچک و خوش دست. مناسب برای پوست گرفتن و پیرایش میوه و سبزیجات. کوچک و خوش دست. مناسب برای پوست کندن و پیرایش میوه و سبزیجات. چاقو ها بسیار مقاوم، متعادل اند و به راحتی تمیز می...
251,000 تومان
حوله ایکیا مدل DIMFORSEN سایز 40x70 این حوله سطحی نرم و پرز دار دارد. تراکم سطح پارچه این حوله 320 گرم بر متر مربع  است. هرچه تراکم سطح بالاتر باشد، حوله جذب بیشتری دارد. و حوله ای با تراکم سطح کمتر سریعتر خشک می...
449,000 تومان
ست 2 تایی روبالشی ایکیا مدل DVALA سبز تیره تعداد رج ها : 152 / اینچ مربع طول: 50 سانتی متر عرض: 80 سانتی متر رنگ : سفید  قابل شستشو در ماشین لباس شویی  این ست روبالشی ایکیا بافته شده از پنبه خالص می باشد که بسیار نرم...
431,000 تومان
ست ۲ تایی برس شستشوی ایکیا مدل PEPPRIG برس بیضی شکل برای تمیز کردن سطوح بزرگتر مانند دیوار کاشی و سینک ظرفشویی مناسب است. با برس بلند، دسترسی به فضاهای تنگ مانند نواحی اطراف شیرآلات در آشپزخانه و حمام آسان تر است و...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم