برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عروسک دایناسور ایکیا مدل JÄTTELIK برانتوسور

نام تجاری:

عروسک دایناسور  ایکیا مدل JÄTTELIK برانتوسور

طول  : ۵۵ سانتی متر 

مجموعه JÄTTELIK ایکیا یک رویا برای همه کودکان علاقمند به دایناسور است. 

برای تبدیل اتاق کودک به دنیایی هیجان انگیز با حضور حیواناتی ما قبل تاریخ 

ادامه مطلب
1,388,000 تومان
(1,388,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
304.711.69
محصولات مرتبط
235,000 تومان
عروسک میمون کوچک ایکیا مدل DJUNGELSKOG یک دوست جنگلی نرم که دوست دارد همیشه با فرزند شما باشد . اندازه مناسبی است که کودک شما می تواند کوله پشتی یا وسایلی را در جیب خود بیاورد - تا همیشه یک دوست سرگرم کننده برای بازی...
1,535,000 تومان
عروسک مار پایتون ایکیا مدل DJUNGELSKOG  عروسک مار ایکیا DJUNGELSKOG به گونه ای طراحی شده است که کودکان می توانند به راحتی دست خود را داخل عروسک فرو کنند و به آن جان ببخشند و سناریوهای بازی تخیلی ایجاد کنند.
توضیحات

عروسک دایناسور  ایکیا مدل JÄTTELIK برانتوسور دارای طول 55 سانتی متر می باشد.

 اما چه چیزی در مورد دایناسورها وجود دارد که برخی کودکان را بسیار مجذوب خود می کند؟

چه عاملی باعث می شود که تعداد باورنکردنی حقایق - و نام های بسیار طولانی را به خاطر بسپارند؟  ایکیا برای درک بهتر از یک متخصص کمک گرفته است .

Lina Bodestad یک روانشناس  و متخصص در رشد کودکان است. او معتقد است این ترکیب واقعیت و خیال است که این موجودات ماقبل تاریخ را بسیار جذاب می کند. "دایناسورها ویژگی های حیوان مانند دارند که کودک می تواند با آنها ارتباط برقرار کند ، همچنین با ویژگی های افسانه ای خود تخیل کودک را تحریک می کنند.

مثلا اینکه می توانید مثل اژدها پرواز کنید یا دندان های تیز دارید. وقتی مرز بین واقعیت و خیال محو شود ، کودک احساس کنجکاوی و هیجان می کند. "


قابل درک تر کردن جهان
  لینا توضیح می دهد : اما همه چیز تخیل در دنیایی هیجان انگیز و جادویی نیست. برای کودکان سه تا شش ساله ، اغلب نیاز به دسته بندی محیط اطراف آنها وجود دارد ، مانند زمانی که اسباب بازی های خود را بر اساس رنگ مرتب می کنند. "برای کودکان در این سنین نکته هیجان انگیز در مورد جمع آوری حقایق و درک چگونگی ارتباط همه چیز وجود دارد و قابل مقایسه و دسته بندی است. جهان کمی قابل درک تر می شود "


افزایش اعتماد به نفس
از آنجا که جزئیات و حقایق برای کودکان مهم است ، همه دایناسورهای ایکیا در سری JÄTTELIK از دایناسور های واقعی الهام گرفته شده اند. داشتن این دانش خاص به آنها احساس اولیه تسلط واقعی بر چیزی می دهد - و این اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. "در حالی که شما به عنوان والدین شاید چیز زیادی نمی دانید ، کودک می تواند افتخار کند که بیش از شما در مورد تفاوت بین گوشتخواران و گیاهخواران در حدود 65 میلیون سال پیش اطلاعات دارد."

ادامه مطلب
جزئیات محصول
304.711.69

مشخصات

طول
55 سانتیمتر
وزن
130 گرم
جنس
صد در صد پلی استر
طراح
Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین لباس شوئی
قابلیت اتو کشی
ندارد
سایر توضیحات
خشک شویی نکنید
قابلیت شستشو با استفاده از سفید کننده
ندارد
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
176,000 تومان
کیف بندی ایکیا مدل RENSARE با جنس ضد آب دارای سایز 40x30 سانتی متر می باشد. ایده آل برای استفاده در سفر و وسایلی مانند کفش که می خواهید در چمدان از بقیه وسایل جدا باشند. جنس  این کیف بندی ایکیا مدل RENSARE ضد آب می...
957,000 تومان
بازی چیدمان خانه چوبی ایکیا مدل UPPSTÅ ارتفاع: 16 سانتی متر طول: 13 سانتی متر عرض: 16 سانتی متر شامل: 1 خانه ی رنگی با سقف متحرک و 6 بلوک در اشکال و رنگ های مختلف. هر قسمت به دقت تست شده و در برابر پرتاب، ضربه و جویدن...
475,000 تومان
رخت آویز پشت دری ایکیا مدل ENUDDEN دارای طول ۳۵ سانتی متر  دارای ۶ قلاب و آویز نگه دارنده لباس یا حوله  این رخت آویز اورجینال ایکیا برای درهایی با ضخامت ۴ سانتی متر ایده ال می باشد. تست شده برای مناطق پر رطوبت منزل 
619,000 تومان
برس سرویس بهداشتی ایکیا مدل ENUDDEN قطر: 10 سانتی متر ارتفاع: 48 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر برس: پلاستیک پلی پروپیلن با یک پارچه مرطوب شده در یک پاک کننده ملایم تمیز کنید.

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم