برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شاخه گل بنفش ایکیا مدل SMYCKA

نام تجاری:

شاخه گل بنفش ایکیا مدل SMYCKA

ادامه مطلب
405,000 تومان
(405,000 تومان یک عدد)
ناموجود
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
موجود شد خبرم کن
مرجع:
503.883.86
محصولات مرتبط
415,000 تومان
دسته گل سبز ایکیا مدل SMYCKA تصور کنید دسته گلی زیبا با ظاهری تازه و سرزنده داشته باشید بدون اینکه بخواهید برای نگهداری آن وقت بگذارید! این گل های ایکیا آنقدر واقعی به نظر می رسند که تقریباً همه را فریب می دهند .
169,000 تومان
اسپری آبپاش ایکیا مدل TOMATرنگ آبی طوسی اسپری آب گل و گیاه مدل TOMAT در رنگ های مختلف با ارتفاع 26 سانتی متر مناسب برای اسپری کردن آبی نرم به روی درختان و برگ های گل ها می باشد. اسپری TOMAT به گونه ای طراحی شده است که...
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز اسمال ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز مدیوم ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
1,170,000 تومان
ست ۳ تایی گلدان ایکیا مدل DAKSJUS ست گلدان DAKSJUS از سه گلدان تشکیل شده است که هر کدام شخصیت خاص خود را دارند و دارای رنگ ها و شکل های متفاوتی هستند. این تنوع در طراحی، حسی منحصر به فرد به گلدان ها می بخشد.
توضیحات

شاخه گل بنفش ایکیا مدل SMYCKA دارای طول 53 سانتی متر می باشد.

ساقه شاخه گل ایکیا را می توانید ببرید و کوتاه کنید همچنین به خاطر وجود سیم فولادی در ساقه می توانید ساقه را خم کرده یا حالت دهید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
503.883.86

مشخصات

طول
53 سانتی متر
وزن
30 گرم
رنگ
بنفش
جنس
پلاستیک پلی اتیلن، فولاد، پلی استر 100 درصد
طراح
IKEA of Sweden
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
144,000 تومان
جا کلیدی قلب ایکیا EFTERTRÄDA یک قلب قرمز کوچک که نشانه ی عشق همیشگی است برای آنهایی که دوستشان دارید یا برای آنهایی که عاشق ایکیا هستند ! حلقه کلید قلب ایکیا EFTERTRÄDA یک قلب مینیاتوری کوچک که از کوسن قلبی و محبوب...
215,000 تومان
اسکاچ ۳ تایی شستشو ایکیا مدل PEPPRIG اسکاچ ۳ تایی PEPPRIG از برند IKEA یک ابزار تمیز کننده همه کاره است که برای تمیز کردن موثر قابلمه ها، تابه ها و بشقاب ها طراحی شده است، به ویژه برای از بین بردن باقی مانده مواد...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم