برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ست 3 تایی باکس پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS

نام تجاری:

ست 3 تایی باکس پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS

شامل ۳ بسکت با ابعاد :

عرض: 7 سانتی متر

عمق: 8.5 سانتی متر

ارتفاع: 8 سانتی متر

جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر

با یک پارچه ی مرطوب پاک کنید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید.

طراح :  Eva Lilja Löwenhielm

ادامه مطلب
1,175,000 تومان
(1,175,000 تومان ست ۳ تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
803.359.09
محصولات مرتبط
515,000 تومان
ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰ قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید. قابل استفاده در فریزر. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
399,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل DRONA رنگ صورتی جعبه ارگانایزر ایکیا مدل DRÖNA یک جعبه عالی و مناسب برای ذخیره لباس ، عروسک و سایر وسایل اتاق خواب ، اتاق کودک وسایر اتاق هاست. این جعبه مناسب برای قفسه های ایکیا مدل KALLAX...
265,000 تومان
باکس در دار تیره رنگ ایکیا مدل SAMLA حجم 5 لیتری عمق: 19 سانتی متر ارتفاع: 14 سانتی متر عرض: 28 سانتی متر حجم: 5 لیتر جنس : پلی پروپیلن شفاف فقط برای استفاده در فضای داخلی توصیه می شود.
14,355,000 تومان
قفسه و شلف ایکیا مدل FJÄLLBO سری FJÄLLBO از طراحی صنعتی اوایل دهه 1900 الهام گرفته شده است. با داشتن این قفسه ایکیا شما یک سبک روستیک و ساده دریافت می‌کنید که می‌توانید احساس مینیمال یا دنج را در منزل خود ایجاد...
11,195,000 تومان
فریم چوبی نظم دهنده ایکیا مدل TROFAST سایز 94x44x91 فریم چوبی ایکیا مدل TROFAST یک راه حل ذخیره سازی همه کاره است که برای مرتب نگه داشتن اسباب بازی ها و سایر وسایل اتاق کودک طراحی شده است. 
توضیحات
پگ بورد یا صفحه ی دیواری چیست ؟

پگ بورد در انگلیسی یک پنل و صفحه است که بصورت Pegboard نوشته می‌شود.

روی این پنل سوراخ هایی متعددی وجود دارد که داخل آن‌ها می توانید  ابزار‌ها و وسایل موردنیاز خود را با توجه به نیاز و کاربرد آن آویزان کنید .

پگ بردها اندازه و جنس‌های متنوع و متفاوتی دارند.

 پگ بردها دارای قفسه‌‌های عمودی و باز هستند که دسترسی به وسایل را برای شما آسان می‌کنند.

نکته بسیار جالب و کاربردی درباره این صفحات دیواری این است که شما می‌توانید به راحتی آن را در هر جایی به دلخواه خودتان نصب کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. 

شما می توانید یک دیوار خالی را به آن اختصاص دهید و فضای زیادی را برای خود ایجاد نمایید.

از طرفی همیشه لازم نیست این پگ بردها را حتما به دیوار نصب کنید اگر دیوار خالی ندارید می توانید آن را به اپن یا جزیره ی آشپزخانه و یا فضای بین کابینتی خود نصب نمایید.

بنابراین پگ بردها یک ایده ی عالی است برای آنهایی که فضای آشپزخانه شان کوچک تر است .

فقط باید سعی کنید زیاد روی پگ بردهای خود را شلوغ نکنید تا زیبایی و جذابیت خود را از دست ندهد.

برند محبوب و خلاق ایکیا نیز پگ بردهای خود را به نام SKÅDIS در طرح و رنگ های مختلف به همراه اکسسوری های آن به بازار ارائه کرده است.

پگ بورد ایکیا

شما با استفاده از پگ بوردهای بسیار کاربردی و جذاب ایکیا می توانید وسایل مورد نیاز خود را به آسانی روی آن قرار دهید و به آنها دسترسی کامل داشته باشید.

کاربرد پگ بورد های ایکیا چیست و آن ها را کجاها نصب کنیم ؟

پک بورد ایکیا در آشپزخانه ی شما :

ایده ی اولیه ابداع پگ بورد توسط یک سرآشپز آمریکایی به وجود آمده است .بنابراین آشپزخانه اولین جایی است که شما برای نصب پگ بوردها به آن فکر خواهید کرد.

شما می توانید پگ بورد خود را روی دیوارهای خالی آشپزخانه ، دیوار بین کابینتی و یا حتی به اوپن نیز نصب کنید و به راحتی بانکه های ادویه ، اکسسوری های آشپزخانه را آویزان نمایید.

شما می توانید با ترکیب قفسه ها و پگ بوردها از آن به عنوان کابینت نیز استفاده نمایید.

پگ بورد IKEA در اتاق کار و مطالعه ی شما : 

برای دسترسی آسان به وسایل خود در اتاق کار و مطالعه می توانید از پگ برد های برند ایکیا استفاده نمایید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شلوغی میز کار و نامرتب بودن اتاق مطالعه و کارتان باعث عصبی شدنتان شود و مدت زیادی لا به لای برگه ها و کتاب ها یا کشو ها دنبال یک وسیله بگردید.

با استفاده از این پگ بورد ایکیا که روبروی شما قرار دارد علاوه بر این که به زیبایی محیط کار و مطالعه ی خود می افزایید یک نظم و سامان دهی عالی هم به میز مطالعه و اتاقتان می دهید.

و وسایلی مانند مارکرها و قلم ها ، هندزفری ،شارژر ، قیچی ، عینک و ... به راحتی می توانید در این صفحه ها قرار دهید تا هر موقع نیاز داشتید در دسترستان باشد.

از پگ برد ها ایکیا مدل SKÅDIS در قسمت های مختلف منزل نیز می توانید  استفاده کنید. مثلا  :

ورودی درب منزل برای آویزان کردن وسایلی که باید در دید باشند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
803.359.09

مشخصات

رنگ
سفید
جنس
فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر، پلاستیک PET
طراح
Johanna Jelinek
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
218,000 تومان
ست ۲ تایی قلاب پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS عمق: 9.5 سانتی متر ارتفاع: 6 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر با یک پارچه ی مرطوب پاک کنید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید. طراح :  Eva Lilja Löwenhielm
375,000 تومان
نگهدارنده پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS عرض: 7.5 سانتی متر عمق: 9 سانتی متر ارتفاع: 8 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر با یک پارچهی مرطوب پاک کنید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید. طراح :  Eva Lilja Löwenhielm
385,000 تومان
شلف صفحه پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS عرض: 28 سانتی متر عمق: 9 سانتی متر ارتفاع: 3 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر با یک پارچهی مرطوب پاک کنید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید. طراح :  Eva Lilja Löwenhielm
375,000 تومان
ست ۲ تایی گیره پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS عرض: 2 سانتی متر ارتفاع: 8 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر با یک پارچه ی مرطوب پاک کنید سپس با یک پارچه تمیز خشک کنید. طراح :  Eva Lilja Löwenhielm
348,000 تومان
میله پرده ایکیا مدل BOTAREN  حداقل طول: 70 سانتی متر حداکثر طول: 120 سانتی متر این میله پرده ایکیا را می توانید به اندازه ی دلخواه تنظیم نمایید بنابراین می توانید این میله پرده را بین دو دیوار با طول ( از ۷۰ تا ۱۲۰...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم