برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA

نام تجاری:

زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA

زیر بشقابی جدید ایکیا میز ناهار خوری شما را تمیز و مرتب نگه می دارد و ظاهری شیک به میز شما می دهد.

ادامه مطلب
399,000 تومان
(399,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
505.689.24
محصولات مرتبط
1,055,000 تومان
رانر رومیزی ایکیا مدل STRANDFLOKA سایز 35x130 طول: 130 سانتی متر عرض: 35 سانتی متر جنس :  ۱۰۰ % کتان  شستشو با ماشین لباسشویی، حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد، فرآیند معمولی. از سفید کننده استفاده  نکنید. خشکشویی...
399,000 تومان
زیر بشقابی ۲ رویه ایکیا مدل NISSÖGA با زیر بشقابی NISSÖGA آیکیا، میز خود را به شکل دلخواه تزیین کنید و تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای وعده‌های غذایی خود به ارمغان بیاورید. این زیر بشقابی با طراحی زیبا و کاربری آسان،...
310,000 تومان
زیر بشقابی ایکیا مدل FLYGFISK خاکستری تیره زیر بشقابی ایکیا مدل FLYGFISK در چندین رنگ وجود دارد - آنها را هر طور که دوست دارید ترکیب کنید. آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند زیرا از پلی اتیلن بافته شده اند. زیر بشقابی...
310,000 تومان
زیر بشقابی ایکیا مدل FLYGFISK بژ روشن زیر بشقابی ایکیا مدل FLYGFISK در چندین رنگ وجود دارد - آنها را هر طور که دوست دارید ترکیب کنید. آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند زیرا از پلی اتیلن بافته شده اند. زیر بشقابی...
توضیحات
زیر بشقابی ایکیا  STRANDFLOKA 

زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA  افزودنی جذاب به دکوراسیون منزل شما است.

رنگ و سایز: زیر بشقابی ایکیا  STRANDFLOKA در رنگ های روشن و ابعاد 35x45 سانتی متر می باشد. این اندازه آن را برای چیدمان های مختلف میز مناسب می کند و رنگی دوست داشتنی را به هر محیطی اضافه می کند.

طراحی واقعی: این زیر بشقابی ایکیا  STRANDFLOKA دارای یک طرح گل واقعی است که حال و هوای گرم و دلپذیری را به خانه شما می بخشد. 

کاربردی و محافظ: زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA نه تنها به میز شما سبک می‌افزاید، بلکه هدف عملی نیز دارد. این به محافظت از سطح میز شما در برابر خط و خش و ریختن بشقاب ها و کارد و چنگال کمک می کند. علاوه بر این، تشک محل سر و صدا را کاهش می دهد و تجربه غذاخوری آرام تری را ارائه می دهد.

مراقبت آسان: زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA از کتان، یک ماده طبیعی نرم و با مراقبت آسان ساخته شده است. می توان آن را به راحتی در ماشین شستشو داد و تمیز کردن آن را آسان می کند و ظاهر تازه خود را حفظ می کند.

طراح: زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA توسط Darja Nordberg طراحی شده است که در ایجاد ظاهر منحصر به فرد و جذاب آن نقش داشته است.

ابعاد : 

طول: 45 سانتی متر

عرض: 35 سانتی متر

جنس: زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA از ترکیب ۱۰۰ % پنبه ساخته شده است که بافتی نرم و بادوام را فراهم می کند که هم سبک و هم کارایی را به چیدمان میز شما می بخشد.

دستورالعمل های مراقبت: برای حفظ کیفیت و ظاهر زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA ، توصیه می شود این دستورالعمل های مراقبتی را دنبال کنید:

زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA  را با ماشین لباسشویی با استفاده از یک فرآیند معمولی با حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد شستشو دهید.
از سفید کننده استفاده نکنید، زیرا ممکن است به پارچه آسیب برساند.
زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA را با آبکشی خشک نکنید، زیرا حرارت زیاد می تواند باعث انقباض شود.
در صورت نیاز، زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA را با حداکثر دمای 150 درجه سانتیگراد اتو کنید.
زیر بشقابی ایکیا مدل STRANDFLOKA را خشک نکنید، زیرا ممکن است بر یکپارچگی پارچه تأثیر بگذارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
505.689.24

مشخصات

طول
۴۵ سانتی متر
عرض
۳۵ سانتی متر
جنس
۱۰۰ درصد کتان
طراح
Darja Nordberg
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین لباس شوئی
قابلیت اتو کشی
ندارد
سایر توضیحات
خشک شویی نکنید. پس از شست و شو از دستگاه خشک کن استفاده نکنید.
قابلیت شستشو با استفاده از سفید کننده
ندارد
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم