برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰

نام تجاری:

ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰

قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید.

قابل استفاده در فریزر.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.

ادامه مطلب
533,000 تومان
(533,000 تومان ست ۳ تایی)
ناموجود
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
موجود شد خبرم کن
مرجع:
604.521.74
محصولات مرتبط
415,000 تومان
کیف سبزیجات کنفی ایکیا مدل GULLRISMOTT ست ۲ تایی کیسه نگهداری مواد غذایی GULLRISMOTT، بهترین انتخاب برای نگهداری سیب‌زمینی و سایر سبزیجات ریشه‌ای در محیط تاریک است. این کیسه جوت ایکیا نه تنها عمر مفید سبزیجات شما را...
409,000 تومان
بانکه ایکیا مدل KORKEN بسته 3 تایی برگ سبز ارتفاع: 7 سانتی متر قطر: 7 سانتی متر حجم هر بانکه : ۱۳۰ میلی لیتر بانکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ولی واشر آن باید با دست شسته شود. این بانکه دارای کلیپس هایی از جنس...
1,325,000 تومان
سینی چرخان ذخیره سازی ایکیا مدل VARIERA با قابلیت چرخش 360 درجه،  سینی چرخان ذخیره سازی ایکیا مدل VARIERA به شما این امکان را می‌ده که د وسایل خود را به صورت کامل مشاهده کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید. ایده آل برای...
توضیحات
ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰

ظرف غذا IKEA 365+ یک ظرف مربع شکل است که برای نگهداری مواد غذایی طراحی شده است. ظرفیت 750 میلی لیتری دارد که فضای کافی را برای نگهداری انواع غذا از جمله باقی مانده غذا، آماده سازی غذا، میان وعده و غیره فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی ظرف غذا IKEA 365+ عبارتند از:

شکل مربع: ظرف دارای شکل مربعی است که استفاده از فضای یخچال، انباری یا کیسه ناهار را بهینه می کند. این شکل همچنین امکان انباشتن آسان را فراهم می کند و فضای ذخیره سازی با ارزش را ذخیره می کند.

مواد با کیفیت بالا: ظرف از پلاستیک ساخته شده است که سبک وزن، بادوام و به راحتی تمیز می شود. این معمولاً به گونه ای طراحی شده است که از نظر مواد غذایی ایمن باشد و از حفظ و تازگی غذای شما اطمینان حاصل کند.

آب بندی ایمن: کانتینر مجهز به مکانیزم آب بندی مطمئن است که معمولاً به شکل یک درب محکم می باشد. این به تازه نگه داشتن غذای شما کمک می کند، از نشت یا ریختن آن جلوگیری می کند و امکان حمل و نقل راحت را فراهم می کند.

استفاده چند منظوره: ظرف غذای IKEA 365+ برای انواع مختلف غذا از جمله اقلام جامد مانند میوه ها، سبزیجات، ساندویچ ها یا تنقلات مناسب است. همچنین می‌توان از آن برای نگهداری مایعاتی مانند سوپ یا سس استفاده کرد، زیرا ویژگی مهر و موم قابل اعتمادی دارد.

تمیز کردن آسان: مواد پلاستیکی ظرف تمیز کردن آن را آسان می کند. به طور کلی توصیه می شود آن را با آب گرم و صابون بشویید، اگرچه برخی از مدل ها ممکن است قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند .

ظرف غذا IKEA 365+ یک راه حل کاربردی و کاربردی برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی است. شکل مربعی، آب بندی مطمئن و ساختار پلاستیکی آن را به انتخابی مناسب برای استفاده روزمره تبدیل کرده است.

قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید.

قابل استفاده در فریزر.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
604.521.74

مشخصات

حجم
۷۵۰ میلی لیتر
جنس
پلاستیک پلی پروپیلن
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین ظرف شوئی
قابلیت استفاده در مایکروویو
دارد
سایر توضیحات
همچنین قابل استفاده در فریزر است. هنگامی که ظرف را گرم می کنید سر ظرف را باز بگذارید تا بخار غذا خارج شود. این محصول را پیش از نخستین استفاده بشویید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
770,000 تومان
ست ظرف روغن و آبلیمو ایکیا مدل ÖRTFYLLD جنس بدنه : شیشه حجم : 220 میلی لیتر شامل: 2 بطری مخصوص روغن و سرکه درب, دارای لاستیک سیلیکونی دارای دسته ی محکم و خوش دست قابل شستشو در ماشین ظرفشویی قطر 5 سانتی متر، ارتفاع 20...
464,000 تومان
ست 17 تکه ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل PRUTA مجموعه ظروف غذا PRUTA سبک و شفاف هستند. این مجموعه شامل 17 ظرف با درب‌ها محکم است که تمام ویژگی‌های لازم برای نگهداری عملی مواد غذایی در یخچال یا فریزر را دارند. همچنین،...
290,000 تومان
ست ۳ تایی آویز و گیره لباس ایکیا مدل LÄTTHET یک راه‌حل هوشمندانه برای آویزان کردن لباس‌ها یا کیف‌ها و همچنین نگه‌داشتن تصاویر و نقاشی‌ها است که به اتاق شما حس سرزندگی بیشتری می‌بخشد.
365,000 تومان
ماگ ایکیا مدل VARDERA\ حجم : ۳۰۰ سی سی  ارتفاع : ۱۱ سانتی متر  طراحی ساده و مینیمال و رنگ سفید ظروف غذاخوری  ایکیا مدل VÄRDERA  باعث می شود این ظروف به راحتی با سایر رنگ‌ها، شکل‌ها یا انواع مختلف ظروف دیگر ست...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم