برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جا کفشی فلزی ایکیا مدل GREJIG طلایی

نام تجاری:

جا کفشی فلزی ایکیا مدل GREJIG طلایی

قفسه کفش GREJIG یک راه حل کاربردی برای ذخیره سازی کفش است که به گونه ای طراحی شده است که ایده آل برای فضاهای کوچک نیز می باشد.

ادامه مطلب
459,000 تومان
(459,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
005.659.99
محصولات مرتبط
483,000 تومان
سینی جا کفشی فلزی ایکیا مدل BAGGMUCK زرد استفاده از این سینی مخصوص جاکفشی های ایکیا باعث می شود گرد و خاک ته کفش روی فرش و کف منزل شما نریزد. برای جا کفشی ایکیا مدل GREJIG می توانید از این سینی استفاده نمایید.
2,070,000 تومان
جعبه لباس زیب دار ایکیا مدل HEMMAFIXARE سایز 69x51x19 سازگار با فضای محدود، جعبه لباس زیب دار ایکیا مدل HEMMAFIXARE با ابعاد ۶۹x۵۱x۱۹ سانتی‌متر، راه حلی مطمئن برای ذخیره لباس‌ها و لوازم شخصی در خانه است....
1,770,000 تومان
باکس چوبی ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15 ساخته شده از چوب بامبو  ایده آل برای ذخیره سازی کاربردی و تزئینی برای همه چیز از ظروف آشپزخانه و لوازم حمام گرفته تا لوازم جانبی. برای استفاده از حجم کامل در کشوهای آشپزخانه...
529,000 تومان
باکس در دار ایکیا مدل PANSARTAX حجم سایز 16.5x16.5 جعبه‌ی ذخیره‌سازی PANSARTAX ایکیا، یک انتخاب مناسب برای سازماندهی و نگهداری اشیاء مختلف در خانه است. با طراحی شفاف و رنگ آبی-خاکستری، این جعبه همچنین به شما امکان...
592,000 تومان
ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰ قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید. قابل استفاده در فریزر. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
توضیحات

جا کفشی فلزی ایکیا مدل GREJIG طلایی

قفسه کفش GREJIG یک راه حل کاربردی برای ذخیره سازی کفش است که به گونه ای طراحی شده است که ایده آل برای فضاهای کوچک نیز می باشد.

جاکفشی زرد تیره: جاکفشی GREJIG دارای رنگ زرد تیره دوست‌داشتنی است که به راهرو یا کمد لباس شما حس شاداب و شادابی می‌بخشد. دارای ابعاد 58x27x17 سانتی متر است که فضای کافی را برای مرتب کردن کفش های شما فراهم می کند.

کاربرد چند منظوره: این جاکفشی به همان اندازه که برای کفش های فانتزی در کمد لباس مناسب است، برای کفش های روزمره در راهرو نیز کاربردی است. این یک گزینه ذخیره سازی انعطاف پذیر ارائه می دهد که می تواند با مناطق مختلف خانه شما سازگار شود.

طراحی قابل انباشته شدن: قفسه کفش GREJIG قابل انباشته شدن است و به شما امکان می دهد با قرار دادن چندین قفسه روی هم فضای ذخیره سازی بیشتری ایجاد کنید. این مخصوصاً زمانی مفید است که مهمان دارید و نیاز به انبار کفش اضافی دارید.

3 جفت کفش: هر جاکفشی می‌تواند تا 3 جفت کفش را در خود جای دهد و یک راه‌حل ذخیره‌سازی فشرده و کارآمد برای مجموعه کفش‌های شما فراهم می‌کند.

تاشو و ذخیره سازی آسان: قفسه کفش GREJIG به گونه ای طراحی شده است که تاشو باشد و در صورت عدم استفاده از آن به راحتی نگهداری شود. این ویژگی ذخیره سازی راحت را تضمین می کند و به صرفه جویی در فضا کمک می کند.

طراح: قفسه کفش GREJIG توسط IKEA سوئد طراحی شده است که ترکیبی از عملکرد و کاربردی است تا نیازهای ذخیره سازی کفش شما را برآورده کند.

ساخته شده از :

فولاد: قفسه کفش در درجه اول از فولاد ساخته شده است، ماده ای بادوام و محکم که به دلیل استحکام و پایداری شناخته شده است.

پوشش پودری پلی اتیلن پیگمانته: فریم فولادی قفسه کفش با پودر پلی اتیلن رنگدانه پوشانده شده است. این پوشش نه تنها رنگ زرد تیره جذابی را ارائه می دهد، بلکه یک لایه محافظ به فولاد اضافه می کند و مقاومت آن را در برابر خراش و خوردگی افزایش می دهد.

اهميت دادن:
برای اینکه قفسه کفش GREJIG خود را در شرایط خوبی نگه دارید، توصیه می شود دستورالعمل های مراقبتی زیر را دنبال کنید:

Wipe Clean: از یک پارچه خیس شده در آب برای پاک کردن سطح قفسه کفش استفاده کنید. این به حذف هرگونه گرد و غبار یا آلودگی که ممکن است در طول زمان انباشته شود کمک می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
005.659.99

مشخصات

عرض
58 سانتی متر
ارتفاع
17 سانتی متر
عمق
27 سانتی متر
وزن
790 گرم
جنس
فولاد با پوشش پودر رنگی پلی اتیلن
طراح
ایکیا سوئد
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
سایر توضیحات
این جاکفشی تا سه طبقه می تواند داشته باشد و هر طبقه گنجایش سه جفت کفش را دارد.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
483,000 تومان
سینی جا کفشی فلزی ایکیا مدل BAGGMUCK زرد استفاده از این سینی مخصوص جاکفشی های ایکیا باعث می شود گرد و خاک ته کفش روی فرش و کف منزل شما نریزد. برای جا کفشی ایکیا مدل GREJIG می توانید از این سینی استفاده نمایید.
251,000 تومان
برس شستشوی مخزن دار ایکیا مدل VIDEVECKMAL مخزن برس را از مایع ظرف شویی پر کنید و روی آن را کمی فشار دهید و ظروف خود را بدون تماس دست ، کاملا تمیز و عاری از چربی نمایید. راه حلی کاربردی و خلاقانه برای شستشوی بهتر ظروف...
523,000 تومان
پادری ایکیا مدل GATURUM سایز 40x60 مساحت: 0.24 متر مربع طول: 60 سانتی متر چگالی سطحی: 1210 گرم بر متر مربع عرض: 40 سانتی متر جنس :  100% پلی استر  شستشو با دست  از سفید کننده استفاده نکنید. اتو نکنید. خشکشویی نکنید....
449,000 تومان
ست ۵ تایی چوب لباسی بامبو ایکیا مدل HÖSVANS چوب لباسی های شیک و سبک ایکیا با شکلی زیبا تمام بلوزها و پیراهن های شما را در جای خود نگه می دارند. ست ۵ تایی چوب لباسی بامبو ایکیا مدل HÖSVANS  از مواد طبیعی بامبو ساخته...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم