برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینی چرخان ذخیره سازی یخچال ایکیا مدل KLIPPKAKTUS

نام تجاری:

سینی چرخان ذخیره سازی یخچال ایکیا مدل KLIPPKAKTUS

با قابلیت چرخش 360 درجه،  سینی چرخان ذخیره سازی یخچال ایکیا مدل KLIPPKAKTUS به شما این امکان را می‌ده که د وسایل خود را به صورت کامل مشاهده کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

ایده آل برای مرتب کردن وسایل یخچال و یا لوازم آرایشی ،بهداشتی

ادامه مطلب
875,000 تومان
(875,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
005.694.26
محصولات مرتبط
592,000 تومان
ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰ قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید. قابل استفاده در فریزر. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
397,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سفید مایل به خاکستری جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید.  طول: 24 سانتی متر...
325,000 تومان
بانکه ۱ لیتری ایکیا مدل KORKEN آبی خاکستری سری KORKEN ایکیا بسیار ایده آل برای نگهداری ترشی و مربا، نوشیدنی ها یا ترد نگه داشتن کلوچه های شما است. دارای یک واشر است که بانکه را به خوبی قفل می کند و از نفوذ هوا به ظرف...
834,000 تومان
ظروف نگهدارنده ایکیا مدل TABBERAS ست 5 تایی شامل: 1 کاسه 0.8 لیتر (قطر 15 سانتی متر ، ارتفاع 8 سانتی متر) ، 1 کاسه 1.3 لیتری (قطر 17 سانتی متر ، ارتفاع 9 سانتی متر) ، 1 کاسه 2.2 لیتری (قطر 20 سانتی متر ، ارتفاع 11...
454,000 تومان
بانکه ایکیا مدل KORKEN بسته 3 تایی طرح مشکی ارتفاع: 7 سانتی متر قطر: 7 سانتی متر حجم هر بانکه : ۱۳۰ میلی لیتر بانکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ولی واشر آن باید با دست شسته شود. این بانکه دارای کلیپس هایی از جنس...
توضیحات
سینی چرخان ذخیره سازی یخچال ایکیا مدل KLIPPKAKTUS

صفحه گردان ذخیره سازی ایکیا یک وسیله است که به شما امکان می‌دهد وسایل یخچال خود را نظم بخشیده و به آنها دسترسی آسانتری داشته باشید. 

با قابلیت چرخش 360 درجه، صفحه گردان ذخیره سازی به شما امکان می‌دهد وسایل خود را به صورت کامل مشاهده کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

این صفحه گردان آیکیا ایده آل برای سازماندهی بطری‌ها، قوطی‌ها و نوشیدنی‌ها در یخچال است. با قرار دادن آن در یخچال، می‌توانید بهبودی در سازماندهی و دسترسی به این اجناس داشته باشید.

لبه‌های برآمده میز گردان، وسایل را هنگام چرخش نگه می‌دارند و از جابجایی ناخواسته جلوگیری می‌کنند.

همچنین، می‌توانید از این صفحه گردان بر روی میز، در انباری و کابینت‌ها نیز استفاده کنید تا وسایل خود را منظم و مرتب نگه دارید و خانه‌تان را به‌خوبی سازماندهی کنید.

طراحی صفحه گردان ذخیره سازی توسط  Willy Chong انجام شده است.

استفاده از صفحه گردان ذخیره سازی به شما امکان می‌دهد فضای خود را بهبود بخشیده و وسایل خود را به صورت منظم و دسترسی آسانتری نگه دارید.

در اینجا ویژگی های کلیدی و جزئیات مربوط به محصول را آورده ایم :

  • صفحه گردان ذخیره سازی یک راه حل همه کاره است که روشی مناسب برای سازماندهی اقلام شما و دسترسی آسان به آنها فراهم می کند. 
    صفحه گردان ذخیره سازی به شما این امکان را می دهد که دید کلی واضحی از اقلام خود داشته باشید و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید زیرا می توانید آن را 360 درجه بچرخانید.
    این به طور خاص برای سازماندهی بطری ها، قوطی ها و نوشیدنی ها در یخچال طراحی شده است. با استفاده از میز گردان، می توانید این وسایل را به خوبی مرتب کنید و به راحتی در دسترس قرار دهید.
    لبه های برآمده سینی چرخان IKEA باعث می شود که وسایل شما هنگام چرخش در جای خود باقی بمانند و از افتادن یا بهم ریختن آنها جلوگیری می کند.
    علاوه بر این، می توان از سینی گردان بر روی میز، در انباری و کابینت ها برای سازماندهی وسایل مختلف استفاده کرد و به شما کمک می کند خانه ای مرتب و مرتب داشته باشید.
  • مواد شفاف جعبه نمای کلی واضحی از محتویات ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به سرعت آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

طراح جعبه ذخیره سازی KLIPPKAKTUS Willy Chong است.

این جعبه دارای حداکثر ظرفیت بارگیری ۵ کیلوگرم است که این اطمینان را می دهد که می تواند انواع اقلام را با خیال راحت در خود جای دهد.

مواد سازنده :

بدنه: بدنه جعبه نگهداری از پلاستیک PET ساخته شده است که ماده ای مقاوم و شفاف است.

دستور مراقبت و نگهداری :
برای تمیز کردن جعبه ذخیره سازی KLIPPKAKTUS، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

جعبه نگهداری را با یک پارچه نرم مرطوب شده در آب و در صورت لزوم یک ماده شوینده ملایم یا صابون تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه خیلی مرطوب نباشد تا به مواد آسیبی نرسد.
پس از تمیز کردن، جعبه نگهداری را با یک پارچه نرم خشک کنید تا رطوبت اضافی آن گرفته شود و از لکه یا لکه آب جلوگیری شود.
با پیروی از این دستورالعمل های مراقبت، می توانید تمیزی و وضعیت جعبه ذخیره سازی KLIPPKAKTUS را حفظ کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
005.694.26

مشخصات

قطر
۲۸ سانتی متر
جنس
پلاستیک PTE
قابلیت شستشو
جعبه نگهداری را با یک پارچه نرم مرطوب شده در آب و در صورت لزوم یک ماده شوینده ملایم یا صابون تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه خیلی مرطوب نباشد تا به مواد آسیبی نرسد.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
234,000 تومان
ست ۲۶ تایی گیره کیسه ایکیا مدل BEVARA  گیره کیسه ایکیا مدل BEVARA  محتویات غذایی شما را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. در اینجا شما ۲۶ گیره آب بندی بلند و کوتاه در رنگ های مختلف دارید -همگی با یک قفل هوشمند....

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم