برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ست ۲ تایی بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT

نام تجاری:

ست ۲ تایی بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT 

ادامه مطلب
454,000 تومان
(454,000 تومان یک بسته 3 تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
505.561.48
محصولات مرتبط
592,000 تومان
ست 3 تایی ظروف نگهدارنده غذا ایکیا مدل IKEA 365+ حجم ۷۵۰ قابل استفاده در مایکروویو؛غذا را تا 100 درجه سانتیگراد می توانید گرم کنید. قابل استفاده در فریزر. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.
397,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل VARIERA رنگ سفید مایل به خاکستری جعبه VARIERA ایکیا یک راه حل ذخیره سازی کاربردی و همه کاره است که به شما کمک می کند مرتب بمانید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا کنید.  طول: 24 سانتی متر...
325,000 تومان
بانکه ۱ لیتری ایکیا مدل KORKEN آبی خاکستری سری KORKEN ایکیا بسیار ایده آل برای نگهداری ترشی و مربا، نوشیدنی ها یا ترد نگه داشتن کلوچه های شما است. دارای یک واشر است که بانکه را به خوبی قفل می کند و از نفوذ هوا به ظرف...
834,000 تومان
ظروف نگهدارنده ایکیا مدل TABBERAS ست 5 تایی شامل: 1 کاسه 0.8 لیتر (قطر 15 سانتی متر ، ارتفاع 8 سانتی متر) ، 1 کاسه 1.3 لیتری (قطر 17 سانتی متر ، ارتفاع 9 سانتی متر) ، 1 کاسه 2.2 لیتری (قطر 20 سانتی متر ، ارتفاع 11...
454,000 تومان
بانکه ایکیا مدل KORKEN بسته 3 تایی طرح مشکی ارتفاع: 7 سانتی متر قطر: 7 سانتی متر حجم هر بانکه : ۱۳۰ میلی لیتر بانکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ولی واشر آن باید با دست شسته شود. این بانکه دارای کلیپس هایی از جنس...
توضیحات

ست ۲ تایی بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT 

بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT  با درب مجموعه ای در اندازه های مخلوط و رنگ های مخلوط است که برای ارائه گزینه های ذخیره سازی مناسب طراحی شده است. 

  • ست ۲ تایی بانکه: بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT به صورت مجموعه ای از دو قوطی در اندازه های مختلف و رنگ های مختلف عرضه می شود. این قوطی‌ها برای ذخیره سازی انواع خوراکی های خشک ، مانند آب نبات، شیرینی‌های زنجبیلی یا اشیاء کوچکی که مستعد جابجایی هستند، طراحی شده‌اند.
  • دکوراسیون الهام گرفته از کریسمس: قوطی ها دارای تزئینات کریسمس هستند و جذابیت تعطیلات را به راه حل های ذخیره سازی شما اضافه می کنند. طرح های جشن نه تنها به یک هدف کاربردی خدمت می کنند، بلکه به جذابیت کلی زیبایی شناسی فضای شما کمک می کنند.
  • طراحی و کارآمدی : بانکه فلزی کوچکتر طوری طراحی شده است که داخل قلع بزرگتر قرار گیرد و امکان ذخیره سازی کارآمد در فضای ذخیره سازی را فراهم کند. هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید قوطی ها را روی هم قرار دهید و فضای انبار، آشپزخانه یا هر فضای ذخیره سازی دیگری را بهینه کنید.
  • مناسب برای غذاهای خشک: بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT برای نگهداری کیک، بیسکویت و سایر غذاهای خشک مناسب هستند. درب های ضد هوا به حفظ تازگی و کیفیت اقلام ذخیره شده کمک می کند و تضمین می کند که برای مدت طولانی تری خوشمزه بمانند.
  • استفاده چند منظوره: بسته به نیاز ذخیره سازی خود، می توانید قوطی ها را با هم یا جداگانه استفاده کنید. چه بخواهید خوراکی های تعطیلات خود را سازماندهی کنید، ریزه کاری های کوچک را در یک مکان نگه دارید، یا سایر کالاهای خشک را ذخیره کنید، این قوطی های نگهداری راه حل همه کاره ای را ارائه می دهند.

طراح: بانکه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT با درب توسط Paulin Machado طراحی شده است. توجه طراح به عملکرد و زیبایی شناسی در طراحی کاربردی و در عین حال جذاب بصری این قوطی های ذخیره سازی منعکس شده است.

جنس: بانکه های ذخیره سازی VINTERFINT ایکیا از مواد زیر ساخته شده است:

فولاد قلع اندود: ظروف عمدتاً با فولاد قلع اندود ساخته می شوند و دوام و استحکام را فراهم می کنند.

لاک شفاف: فولاد قلع اندود با یک لاک شفاف پوشیده شده است که یک لایه محافظ اضافه می کند و ظاهر ظروف را بهبود می بخشد.

رنگ: ظروف دارای طرح های نقاشی شده هستند که به جذابیت جشن و تزئینی آنها کمک می کند.

دستورالعمل های مراقبت: برای اطمینان از طول عمر و تمیزی قلع ذخیره سازی VINTERFINT با درب، توصیه می شود دستورالعمل های مراقبتی زیر را دنبال کنید:

فقط شستشو با دست: ظروف باید با دست و با استفاده از مواد شوینده ملایم و آب گرم شسته شوند. از استفاده از مواد ساینده یا مواد تمیز کننده خشن که ممکن است لاک یا سطوح رنگ شده را خراش دهند یا آسیب ببینند، خودداری کنید.

خیس نکنید: توصیه می شود ظروف را برای مدت طولانی خیس نکنید یا در آب فرو نکنید. به سادگی آنها را با دست بشویید و پس از تمیز کردن سریعاً خشک کنید.

اجازه دهید در هوا خشک شود: پس از شستن، قبل از نگهداری یا استفاده مجدد، اجازه دهید ظروف کاملاً در هوا خشک شوند. این به جلوگیری از تجمع رطوبت و آسیب احتمالی به فلز یا سطوح رنگ شده کمک می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
505.561.48

مشخصات

جنس
فلزی
طراح
P Machado/S Mork
قابلیت شستشو
شستشو فقط با دست
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
110,000 تومان
شمع معطر ایکیا مدل ADLAD زمان سوختن مفید : 12 ساعت قطر: 5 سانتی متر ارتفاع: 5 سانتی متر رایحه ای آرامش بخش از جنگل و کهربا با رایحه هایی از مرکبات و سرو. ایده آل برای زمانی که می خواهید با الهام از طبیعت فضایی واقعی...
190,000 تومان
جا قاشقی ایکیا مدل SMÄCKER  عرض: 31.0 سانتی متر عمق: 26.0 سانتی متر ارتفاع: 4.0 سانتی متر طراحی و تولید :  IKEA of Sweden جنس : پلاستیک پلی پروپیلن با یک پارچه تمیز خشک کنید. در صورت لزوم با یک پارچه نرم مرطوب شده در...
719,000 تومان
جعبه فلزی ایکیا مدل VINTERFINT ست 3 تایی این ست بانکه ikea شامل سه جعبه با مشخصات ارتفاع  ۱۴/۲ - قطر ۱۰/۰۸  و ۱۲/۸  - قطر ۸/۵   و ۱۱/۷ سانتیمتر و قطر ۷/۷ سانتی متر می باشد. بانکه فلزی ایکیا ست 3 تایی بسیار ایده آل...
136,000 تومان
پوست گیر ایکیا مدل UPPFYLLD سایز : ۱۱.۴ سانتی متر تیغه محکم از جنس استنلس استیل باعث سهولت استفاده می شود.  دسته رنگی آن به شما کمک می کند به آسانی آن را پیدا کنید. قابل شستشو در ماشین ظرف شویی

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم