برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شاخه گل کاملیای قرمز ایکیا مدل SMYCKA

نام تجاری:

شاخه گل کاملیای قرمز ایکیا مدل SMYCKA

شاخه گل مصنوعی SMYCKA یک قطعه گل زیبا و قرمز است که برای استفاده در فضای داخل و خارج منزل مناسب است. 

ادامه مطلب
91,000 تومان
(91,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
505.717.90
محصولات مرتبط
1,429,000 تومان
تصور کنید همیشه یک دسته گل لاله ی زیبا با ظاهری تازه و سرزنده داشته باشید بدون اینکه بخواهید برای نگهداری آن وقت بگذارید! این گل های لاله ایکیا آنقدر واقعی به نظر می رسند که تقریباً می توانید آنها را بو کنید. یک دسته...
91,000 تومان
گل مصنوعی اوکالیپتوس صورتی ایکیا مدل SMYCKA گل مصنوعی ایکیا مدل SMYCKA یک گل زیبا است که سال به سال به همان اندازه تازه و زیبا باقی میماند. با استفاده از انبردست میتوانید ساقه را کوتاه کنید. طول : 30 سانتی متر
415,000 تومان
دسته گل سبز ایکیا مدل SMYCKA تصور کنید دسته گلی زیبا با ظاهری تازه و سرزنده داشته باشید بدون اینکه بخواهید برای نگهداری آن وقت بگذارید! این گل های ایکیا آنقدر واقعی به نظر می رسند که تقریباً همه را فریب می دهند .
1,087,000 تومان
بوته سبز گیاه مارچوپه ایکیا مدل FEJKA گیاه مصنوعی ایکیا بسیار واقعی به نظر می رسد که سال‌ها به همان شکل تازه به نظر می‌رسد. بسیار مناسب است اگر نمی‌توانید یک گیاه زنده داشته باشید، اما هنوز می‌خواهید از زیبایی...
توضیحات
شاخه گل کاملیای قرمز ایکیا مدل SMYCKA

شاخه گل مصنوعی SMYCKA یک قطعه گل زیبا و قرمز است که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب است. 

جنس: اسپری گل مصنوعی SMYCKA عمدتاً از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و آن را به یک انتخاب دوستدار محیط زیست تبدیل می کند. این شاخه گل ikea زیبا دارای گل های کاملیا قرمز پر جنب و جوش است که به دکوراسیون شما رنگ و شادابی می بخشد.

ظاهر واقعی: گل‌های مصنوعی موجود در این شاخه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه گل‌های واقعی باشند و نمایشی زنده و باطراوت ارائه دهند که سال به سال زیبا باقی می‌ماند. با این شاخه گل ایکیا مصنوعی می توانید بدون نیاز به نگهداری مداوم از زیبایی کاملیا لذت ببرید.

قرار دادن همه کاره: این شاخه گل برای قرار دادن در یک گلدان تزئینی به عنوان یک قطعه مستقل یا برای مخلوط کردن با ساقه های دیگر برای ایجاد یک دسته گل سفارشی عالی است. تطبیق پذیری آن به شما این امکان را می دهد که آن را در گل آرایی های مختلف بگنجانید و زیبایی دلخواه خود را ایجاد کنید.

ساقه قابل تنظیم: ساقه شاخه گل را می توان با استفاده از انبردست کوتاه کرد و به شما امکان می دهد ارتفاع را سفارشی کنید و آن را در گلدان ها یا ظروف مختلف قرار دهید. این انعطاف پذیری شما را قادر می سازد تا ترتیباتی را ایجاد کنید که مطابق با نیازهای خاص شما باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
505.717.90

مشخصات

ارتفاع
۲۸ سانتی متر
جنس
پلاستیک پلی اتیلن، فولاد، و 100 درصد پلی استر
قابلیت شستشو
با یک پارچه خشک تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم