برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپری آب پاش ایکیا مدل VATTENKRASSE

نام تجاری:

اسپری آب پاش ایکیا مدل VATTENKRASSE

VATTENKRASSE Plant Mister یک آبپاش کاربردی و شیک است برای آن دسته از گیاهانی که نیاز دارند به آنها آب اسپری کنید.

ادامه مطلب
834,000 تومان
(834,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
105.619.86
محصولات مرتبط
169,000 تومان
اسپری آبپاش ایکیا مدل TOMATرنگ آبی طوسی اسپری آب گل و گیاه مدل TOMAT در رنگ های مختلف با ارتفاع 26 سانتی متر مناسب برای اسپری کردن آبی نرم به روی درختان و برگ های گل ها می باشد. اسپری TOMAT به گونه ای طراحی شده است که...
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز اسمال ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز مدیوم ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
477,000 تومان
ست 3 تایی ابزار باغبانی ایکیا مدل GRÄSMARÖ رنگ آبی فضاهای سبز ، گل های آپارتمانی ، گلخانه و حتی یک تراس پر از گل و درخت که شما برای زیبایی و سرسبزی منزل خود ایجاد می کنید ، همواره نیاز به مراقبت دارد. ست ابزار باغبانی...
1,829,000 تومان
آبپاش ایکیا مدل SOCKER حجم ۵ لیتری آبپاش ایکیا مدل SOCKER رنگ سبز روشن از فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ زدگی ساخته شده است آبپاش ایکیا را در نزدیکی گیاهان و گل های خود نگهداری کنید تا به خودتان یادآوری کنید که به...
توضیحات
اسپری آب پاش ایکیا مدل VATTENKRASSE

VATTENKRASSE Plant Mister یک آبپاش کاربردی و شیک است که برای کمک به مراقبت از گیاهان شما طراحی شده است. 

ترکیب رنگ زیبا : VATTENKRASSE Plant Mister دارای رنگ عاج ظریفی با لهجه‌های طلایی است که به روتین مراقبت از گیاهان شما زیبایی خاصی اضافه می‌کند. ظرفیت 35 cl دارد که به شما امکان می دهد غبار ریز آب را برای گیاهان خود فراهم کنید.

ترویج خانه سبزتر: قوطی آبیاری VATTENKRASSE، مستر و مجموعه تکثیر برای کمک به شما در ایجاد محیط خانه سبزتر طراحی شده اند. عملکرد این مجموعه با طراحی شیک آن ترکیب می شود و به شما این امکان را می دهد که با افتخار این ابزار مراقبت از گیاهان را به عنوان عناصر تزئینی در خانه خود به نمایش بگذارید.

پوشش کامل گیاه: مستر موجود در مجموعه تضمین می کند که گیاهان شما یک اسپری جامع و رطوبت اضافی مورد نیاز خود را دریافت می کنند. این عمل مه پاش به هیدراته شدن برگ ها و ایجاد یک محیط مرطوب کمک می کند، که می تواند به ویژه برای انواع خاصی از گیاهان مفید باشد.

طراحی همه کاره : VATTENKRASSE Plant Mister هم کاربردی و هم تزئینی است. طراحی آن به شما این امکان را می دهد که آن را در هر زاویه ای کج کنید و از آن استفاده کنید و از کاربرد آسان و دقیق آب به گیاهان خود اطمینان حاصل کنید.

طراح: VATTENKRASSE Plant Mister توسط میا لاگرمن، طراح با استعدادی که عملکرد و زیبایی شناسی را در خلاقیت های خود ترکیب می کند، طراحی شده است.

ساخته شده از :

بطری: بطری گیاه مستر از استنلس استیل ضد زنگ با پوشش پودری ساخته شده است.  استنلس استیل ضد زنگ به دلیل دوام و مقاومت در برابر خوردگی شناخته شده است، در حالی که پوشش پودری یک لایه تزئینی و محافظ به سطح اضافه می کند.

پمپ: پمپ کارخانه مستر از  استنلس استیل ضد زنگ، پلاستیک پلی آمید، لاستیک سیلیکون و مواد متالایز ساخته شده است. ترکیب این مواد دوام، عملکرد و عمل پاشش کارآمد را تضمین می کند.

مراقبت :

توصیه می‌شود برای حفظ وضعیت خوب گیاه VATTENKRASSE، دستورالعمل‌های مراقبتی زیر را دنبال کنید:

Wipe Clean: برای پاک کردن سطح گیاه از یک پارچه مرطوب استفاده کنید. این کار به حذف هرگونه کثیفی یا باقی مانده کمک می کند و ظاهر آن را تمیز و به خوبی حفظ می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
105.619.86

مشخصات

ارتفاع
۱۳ سانتی متر
حجم
۳۵۰ سی سی
جنس
استنلس استیل
طراح
Mia Lagerman
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
712,000 تومان
برس سرویس بهداشتی ایکیا مدل ENUDDEN قطر: 10 سانتی متر ارتفاع: 48 سانتی متر جنس : فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر برس: پلاستیک پلی پروپیلن با یک پارچه مرطوب شده در یک پاک کننده ملایم تمیز کنید.

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم