برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسلایسر سبزیجات ایکیا مدل TABBERAS

نام تجاری:

اسلایسر سبزیجات ایکیا مدل TABBERAS

ست برش سبزیجات TABBERASا ایکیا یک ابزار آشپزخانه همه کاره و سرگرم کننده است که برای اسلایس کردن و آماده سازی سبزیجات طراحی شده است. 

ادامه مطلب
1,133,000 تومان
(1,133,000 تومان هر عدد)
ناموجود
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
موجود شد خبرم کن
مرجع:
705.532.76
محصولات مرتبط
788,000 تومان
قیچی چندکاره ایکیا مدل BRYTBÖNA رنگ آبی روشن  می توانید برای کوتاه کردن شاخه های گل ها ، درخت و هرس کردن باغچه خود استفاده کنید. همچنین از این قیچی IKEA می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید. قیچی ایکیا مدل...
357,000 تومان
لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING ست ۲ تایی  این محصول فوق العاده به دلیل کاربرد زیادی که به همراه دارند، از محبوبیت فراونی در میان کدبانوهای خانه دار برخوردار می باشند.
719,000 تومان
ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING یک مجموعه همه کاره و کاربردی از ابزار پخت است که برای کمک به تلاش شما در پخت شیرینی و کیک طراحی شده است. 
443,000 تومان
لیسک آشپزی و شیرینی پزی ایکیا مدل TABBERAS ست ۲ تایی  این محصول فوق العاده به دلیل کاربرد زیادی که به همراه دارند، از محبوبیت فراونی در میان کدبانوهای خانه دار برخوردار می باشند.
282,000 تومان
 ست 2 تایی قیچی ایکیا مدل SVÄRDFISK شامل دو قیچی با طول ۲۱ و ۱۵ سانتی متر  جنس :استنلس استیل، پلاستیک پلی پروپیلن، لاستیک مصنوعی طراحی شده برای راست دست ها و چپ دست ها  قابل شستشو در ماشین ظرف شویی 
توضیحات

اسلایسر سبزیجات ایکیا مدل TABBERAS

ست برش سبزیجات TABBERASا ایکیا یک ابزار آشپزخانه همه کاره و سرگرم کننده است که برای اسلایس کردن و آماده سازی سبزیجات طراحی شده است. 

عملکرد: ست برش سبزیجات TABBERAS شامل چهار برش از فولاد ضد زنگ با رنگ های سبز است. این برش‌کن‌ها طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند سبزی‌های فصل را به‌راحتی در الگوهای مختلف برش داده و خرد کنید و به سالادتان رنگ و بویی هنرمندانه بدهید و آنها را برای کودکان و بزرگسالان اشتها آورتر کنید.

برش چند منظوره: با سه تیغه برش موجود در ست، می توانید الگوهای مختلفی را روی سبزیجات بلند و گرد مانند کدو سبز، خیار، سیب زمینی و غیره ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد تا با اشکال و بافت های مختلف آزمایش کنید و سالادهای خود را از نظر بصری جذاب کنید.

نوارهای تزئینی: برش ها به شما امکان می دهند بدون زحمت نوارهای تزئینی سبزیجات را در عرض های مختلف ایجاد کنید که برای بهبود ارائه سالاد و سایر غذاهای شما عالی است. نوارها خلاقیت و ظرافت را به خلاقیت های آشپزی شما اضافه می کنند.

ذخیره سازی: این مجموعه دارای یک نگهدارنده است که به شما امکان می دهد تیغه های برش را به راحتی و ایمن ذخیره کنید. این تضمین می‌کند که برش‌کن‌ها همیشه در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید در دسترس هستند و به نظم بخشیدن به آشپزخانه شما کمک می‌کند.

مجموعه TABBERAS: ست برش سبزیجات بخشی از مجموعه TABBERAS است که هدف آن لذت بخش تر کردن کار آشپزخانه برای بزرگسالان و کودکان است. چه در حال آشپزی، مربا کردن، آبمیوه گیری، نگهداری یا به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی با مراقبت از باقیمانده غذا هستید، مجموعه TABBERAS حس سرگرمی و خلاقیت را به فعالیت های آشپزخانه شما می بخشد.

طراحان: ست برش سبزیجات TABBERAS توسط A-M Nilsson و L Gil طراحی شده است که در ایجاد طراحی کاربردی و بازیگوش آن سهیم بوده اند.

جنس :

مواد پایه / تیغه / سوزن:
استنلس استیل ضد زنگ ، پلاستیک پلی پروپیلن


اهميت دادن
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
705.532.76

مشخصات

جنس
استنلس استیل ضد زنگ ، پلاستیک پلی پروپیلن
طراح
A-M Nilsson و L Gil
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین ظرف شوئی
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
675,000 تومان
ست ۴تایی کاسه سس ایکیا مدل GRILLTIDER هنگام سرو غذا در مهمانی، همه چیز باید ساده، کاربردی و بادوام باشد. سری GRILLTIDER دارای کاسه، سینی و سبد برای سرو بهترین غذاهای کبابی و سایر غذاها بدای شما و خانواده و دوستان...
431,000 تومان
سینی ایکیا مدل VÅRSIKLÖJA سایز 20x28 سانتی متر سایز 20x28 سانتی متر خاطرات خوب تابستانی را با یک قهوه و یا دمنوش در داخل یا خارج از خانه ایجاد کنید آنچه که نیاز داریدرا  در سینی ایکیا مدل  VÅRSIKLÖJA به رنگ زرد روشن و...
558,000 تومان
ست 85 تایی قلاب و اکسسوری های آویز ایکیا مدل TRIXIG ابزارهای دستی ایکیا سری TRIXIG برای انجام صحیح کارها در خانه ایده آل است. جنس و متریال : پلاستیک پلی پروپیلن، فولاد با پوشش نیکل، لاستیک مصنوعی طراحی عالی و کیفیت بالا
719,000 تومان
ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING ست ۳ تایی کاردک شیرینی پزی ایکیا مدل BÄCKRÖDING یک مجموعه همه کاره و کاربردی از ابزار پخت است که برای کمک به تلاش شما در پخت شیرینی و کیک طراحی شده است. 
1,217,000 تومان
هاون سنگ مرمر ایکیا مدل ÄDELSTEN ارتفاع : ۱۰ سانتی متر  قطر : ۱۴ سانتی متر  ساخته شده از : سنگ مرمر شستشو فقط با دست  از هر دو طرف هاون می توانید استفاده نمایید. یک هاون خاص از سنگ سیاه مرمر که با آن می توانید مواد...
1,087,000 تومان
دیس سرو ایکیا مدل GODMIDDAG طول: ۳۶ سانتی متر عرض: ۳۳ سانتی متر حجم: ۱.۷ لیتر یک دیس سرو لوکس از برند ایکیا با کاربری زیاد و استفاده ی راحت  یک میز شیک برای وعده های غذایی روزانه بچینید یا برای یک مهمانی اضافه کنید.
206,000 تومان
متر اندازه گیری ایکیا مدل TRIXIG سری TRIXIG بیشتر مواردی را که یک فرد DIYer  به آن نیاز دارد دارد - از مته های شارژی گرفته تا پیچ. زمانی عالی است که می خواهید جعبه ابزار خود را تکمیل کنید یا به شخصی که اخیرا نقل مکان...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم