برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عروسک بچه خرس قهوه ایی ایکیا مدل DJUNGELSKOG

نام تجاری:

عروسک بچه خرس قهوه ایی ایکیا مدل DJUNGELSKOG

ادامه مطلب
834,000 تومان
(834,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
505.785.36
محصولات مرتبط
4,157,000 تومان
عروسک خرس قهوه ایی ایکیا مدل DJUNGELSKOG دارای طول ۱۰۰ سانتی متر  این خرس قهوه ای بزرگ ایکیا همیشه با آغوش باز از شما استقبال می کند.بغلی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست و با شکم  نرم و  دوست داشتنی خود که در آن می توانید...
270,000 تومان
عروسک میمون کوچک ایکیا مدل DJUNGELSKOG یک دوست جنگلی نرم که دوست دارد همیشه با فرزند شما باشد . اندازه مناسبی است که کودک شما می تواند کوله پشتی یا وسایلی را در جیب خود بیاورد - تا همیشه یک دوست سرگرم کننده برای بازی...
1,765,000 تومان
عروسک مار پایتون ایکیا مدل DJUNGELSKOG  عروسک مار ایکیا DJUNGELSKOG به گونه ای طراحی شده است که کودکان می توانند به راحتی دست خود را داخل عروسک فرو کنند و به آن جان ببخشند و سناریوهای بازی تخیلی ایجاد کنند.
834,000 تومان
عروسک زمین ایکیا مدل AFTONSPARV یک کودک چگونه زمین را توصیف می کند؟ بدون شک، تخیل آنها چیزی تصور می کند که به ذهن ما هم نمی رسد! این نسخه ما است - یک زمین نرم واقعی که به همان اندازه که در آغوش گرفتن آن لذت بخش است،...
توضیحات

عروسک بچه خرس قهوه ایی ایکیا مدل DJUNGELSKOG

اسباب بازی نرم DJUNGELSKOG یک خرس قهوه ای شایان ستایش است که راحتی و همراهی را به ارمغان می آورد. 

نرم و خزدار: این اسباب بازی نرم 28 سانتی متری DJUNGELSKOG از مواد نرم و خزدار ساخته شده است که آن را برای در آغوش گرفتن، در آغوش گرفتن و ایجاد حس راحتی عالی می کند. بافت مخملی آن لایه ای از آرامش را اضافه می کند.

خرس دوستدار توت: این خرس عروسکی شخصیتی بازیگوش دارد و عاشق همه چیز و همه چیز است. غذای مورد علاقه آن توت است، چه آبی باشد چه قرمز. این یک حس جذاب به شخصیت آن اضافه می کند.

دوست وفادار: اسباب بازی نرم DJUNGELSKOG یک همراه وفادار است که همیشه برای ارائه راحتی و پشتیبانی آماده است. او عاشق در آغوش گرفتن و در آغوش گرفتن از نزدیک است و در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید عشق بیشتری ارائه می دهد.

قابل در آغوش گرفتن و ایمن: مانند همه اسباب بازی های نرم IKEA، اسباب بازی نرم DJUNGELSKOG به گونه ای طراحی شده است که در بغل کردن، آرامش و گوش دادن خوب باشد. همچنین از نظر ایمنی آزمایش می شود و اطمینان حاصل می شود که استانداردهای کیفیت دقیق را رعایت می کند.

امنیت در زمان ترسناک: این دوست پشمالو برای ارائه عشق، در آغوش گرفتن، و گرفتن دست در زمانی که اوضاع ترسناک است، آنجاست. این حس امنیت را فراهم می کند و می تواند منبع آرامش در لحظات چالش برانگیز باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
505.785.36

مشخصات

طول
۲۸ سانتی متر
جنس
صد در صد پلی استر
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین لباس شوئی
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم