برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

استند رژ لب شفاف ایکیا مدل MOJAN سایز ۲۴ تایی

نام تجاری:

استند رژ لب شفاف ایکیا مدل MOJAN سایز ۲۴ تایی

با این استند، می‌توانید تا 24 رنگ مختلف از رژ لب‌های خود را به طور منظم و سازمان‌یافته نگهداری کنید، که این به شما امکان می‌دهد تا همیشه رنگ مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید.

ادامه مطلب
570,000 تومان
(570,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
505.161.81
محصولات مرتبط
749,000 تومان
پمپ مایع ایکیا مدل EKOLN رنگ خاکستری تیره پمپ مایع مدل EKOLN ایکیا، با رنگ خاکستری تیره، جزئی بی‌بدیل از دکوراسیون حمام شما می‌شود. طراحی زیبا و عملکرد کارآمد این پمپ، به شما کمک می‌کند مایعات را با سهولت...
570,000 تومان
استند رژ لب شفاف ایکیا مدل MOJAN سایز ۲۴ تایی با این استند، می‌توانید تا 24 رنگ مختلف از رژ لب‌های خود را به طور منظم و سازمان‌یافته نگهداری کنید، که این به شما امکان می‌دهد تا همیشه رنگ مورد نظرتان را به راحتی پیدا...
1,655,000 تومان
شلف گوشه حمام ایکیا مدل KROKFJORDEN جا شامپویی ایکیا مدل KROKFJORDEN از جنس فولاد ضد زنگ با روکش آلیاژ روی ساخته شده است و علاوه بر زیبایی ، مقاومت بالایی نیز در برابر زنگ زدگی دارد. این مدل شلف ایکیا مجهز به پایه...
1,087,000 تومان
جعبه لوازم آرایشی ایکیا مدل GODMORGON سایز 23x19x9 جعبه ی لوازم آرایشی ایکیا با 2 دراور، رنگ دودی، ابعاد 23x19x9 سانتی‌متر، ترکیبی از کارایی، زیبایی و مینیمالیستی است که میز یا کشو میز آرایش شما را زیبا تر می کند .
2,283,000 تومان
ست ۳ تایی سرویس بهداشتی ایکیا مدل ÅLTJÄRN این ست سرویس بهداشتی جدید ایکیا که از فولاد لعاب‌کاری شده با لبه‌های گرد نرم ساخته شده است، جلوه‌ای از جذابیت و حسی کلاسیک را به حمام شما می‌بخشد و زیبایی ظاهری خاص و منحصر به...
449,000 تومان
پایه رول دستمال کاغذی چند منظوره ایکیا مدل SMÅTUNGA رول نگهدارنده آشپزخانه Ikea SMÅTUNGA به رنگ سبز خاکستری یک وسیله ی پر کاربرد و همه کاره و راحت برای آشپزخانه شما است. 
توضیحات

استند رژ لب شفاف ایکیا مدل MOJAN سایز ۲۴ تایی

استند رژ لب 24 محفظه‌ای ایکیا مدل IKEA MOJAN یک راه حل کارآمد و شیک برای نگهداری رژ لب‌های شماست. با این استند، می‌توانید تا 24 رنگ مختلف از رژ لب‌های خود را به طور منظم و سازمان‌یافته نگهداری کنید، که این به شما امکان می‌دهد تا همیشه رنگ مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید.

طراحی ساده و مدرن استند MOJAN باعث می‌شود که به زیبایی به هر مکانی که قرار دهید، جلوه‌ی زیبایی و سفارشی دهد. جمع‌وجور بودن اندازه‌ی آن همچنین به شما اجازه می‌دهد که این استند را روی میز آرایش یا سطح دیگری که مایلید استفاده کنید.

با استفاده از استند رژ لب MOJAN، می‌توانید از تخلیه‌ی جاگیری رژ لب‌ها و همچنین نگهداری آنها در جای مناسب لذت ببرید، که این به شما کمک می‌کند تا محصولات آرایشی خود را به دسترسی آسان‌تری داشته باشید و فضای آرایشی خود را به شکل مرتب و منظمی حفظ کنید.

ابعاد :

عرض: 22.5 سانتی‌متر

عمق: 8.5 سانتی‌متر

ارتفاع: 3.5 سانتی‌متر

ساخته شده از :  پلاستیک آکریلیک

نگهداری: با یک پارچه مرطوب حاوی مایع شوینده ملایم تمیز کنید.

با یک پارچه خشک تمیز کنید.

هیچ‌گاه از پودر سایشی، پنبه فولادی یا مایع شوینده‌ای که حاوی کلسیم، ترشی یا الکل یا سایش نباشد، استفاده نکنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
505.161.81

مشخصات

عرض
۲۲.۵ سانتی متر
ارتفاع
۳.۵ سانتی متر
عمق
۸.۵ سانتی متر
جنس
پلاستیک آکریلیک
طراح
IKEA of Sweden
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب شده و پاک کننده ملایم ،پاک کنید سپس  با یک پارچه تمیز خشک کنید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
546,000 تومان
رخت آویز پشت دری ایکیا مدل ENUDDEN دارای طول ۳۵ سانتی متر  دارای ۶ قلاب و آویز نگه دارنده لباس یا حوله  این رخت آویز اورجینال ایکیا برای درهایی با ضخامت ۴ سانتی متر ایده ال می باشد. تست شده برای مناطق پر رطوبت منزل 
834,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل BOLLÖSUND ست ۴ تایی سازمان‌دهنده‌های کشو BOLLÖSUND مجموعه‌ای کاربردی و همه‌کاره از جعبه‌هایی هستند که برای کمک به سازماندهی و به حداکثر رساندن فضای کشوها و قفسه‌هایتان طراحی شده‌اند. 
1,087,000 تومان
جعبه لوازم آرایشی ایکیا مدل GODMORGON سایز 23x19x9 جعبه ی لوازم آرایشی ایکیا با 2 دراور، رنگ دودی، ابعاد 23x19x9 سانتی‌متر، ترکیبی از کارایی، زیبایی و مینیمالیستی است که میز یا کشو میز آرایش شما را زیبا تر می کند .
1,720,000 تومان
جعبه ذخیره سازی ایکیا مدل SKUBB سایز 31x55x33 یک جعبه ی ذخیره سازی عالی و بزرگ برای لباس و سایر وسایل منزل . جعبه های ایکیا سری SKUBB به استفاده مناسب از فضای داخلی کمد کمک می کنند.

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم