برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاور لباس ایکیا مدل RÅGODLING

نام تجاری:

کاور لباس ایکیا مدل RÅGODLING

روکش لباس RÅGODLING یک روکش پارچه ای است که برای محافظت از لباس های شما در برابر کثیفی و گرد و غبار طراحی شده است. 

ادامه مطلب
569,000 تومان
(569,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
705.658.30
محصولات مرتبط
2,070,000 تومان
جعبه لباس زیب دار ایکیا مدل HEMMAFIXARE سایز 69x51x19 سازگار با فضای محدود، جعبه لباس زیب دار ایکیا مدل HEMMAFIXARE با ابعاد ۶۹x۵۱x۱۹ سانتی‌متر، راه حلی مطمئن برای ذخیره لباس‌ها و لوازم شخصی در خانه است....
459,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل DRONA رنگ صورتی جعبه ارگانایزر ایکیا مدل DRÖNA یک جعبه عالی و مناسب برای ذخیره لباس ، عروسک و سایر وسایل اتاق خواب ، اتاق کودک وسایر اتاق هاست. این جعبه مناسب برای قفسه های ایکیا مدل KALLAX...
385,000 تومان
جعبه ذخیره سازی رنگی ایکیا مدل SÄCKKÄRRA سایز 55x49x19 عمق: 51 سانتی متر ارتفاع: 19 سانتی متر عرض: 69 سانتی متر جنس  :  100٪ پلی پروپیلن  نشوئید. خشکشویی نکنید. اتو نکنید. با یک پارچه مرطوب شده در آب تمیز کنید. جعبه...
توضیحات
کاور لباس ایکیا مدل RÅGODLING

روکش لباس RÅGODLING یک روکش پارچه ای است که برای محافظت از لباس های شما در برابر کثیفی و گرد و غبار طراحی شده است. 

طراحی و جنس: روکش لباس RÅGODLING دارای طرح پارچه راه راه/بژ آنتراسیت است که سبکی را به کمد لباس شما می بخشد. روکش پارچه ای است که لایه ای محافظ برای لباس شما در برابر کثیفی و گرد و غبار ایجاد می کند.
محافظت در برابر گرد و غبار و کثیفی: استفاده از روکش لباس به تمیز نگه داشتن لباس های آویزان و محافظت از گرد و غبار و کثیفی کمک می کند. فرقی نمی‌کند لباس مهمانی، تاکسیدو یا کت زمستانی شما باشد، این کاور تضمین می‌کند که لباس‌های شما تازه و آماده برای پوشیدن باقی بمانند.
استفاده آسان: روکش لباس هیچ زیپ مزاحمی ندارد. در عوض، شما به سادگی آن را روی لباس خود بکشید و استفاده از آن را راحت و بدون دردسر کنید.
آویزهای سازگار: آویزهای محکم مانند RÅGODLING و BUMERANG (به طور جداگانه فروخته می شود) توصیه می شود با این روکش لباس ترکیب شوند. این چوب لباسی ها برای آویزان کردن ژاکت، پیراهن و لباس مناسب هستند و پشتیبانی و سازماندهی بهینه را فراهم می کنند.
ماندگاری لباس: مراقبت از لباس ها برای ماندگاری بیشتر آنها ضروری است. استفاده از روکش لباس یک راه آسان و موثر برای محافظت از لباس های شما و حفظ کیفیت آنها در طول زمان است.
سری RÅGODLING: روکش لباس RÅGODLING بخشی از سری RÅGODLING است که برای کمک به سازماندهی و محافظت از لباس ها و لوازم جانبی خود طراحی شده است. این مجموعه راه حل های ذخیره سازی مختلفی را برای مرتب نگه داشتن کمد لباس شما ارائه می دهد.
مواد پایدار: پارچه مورد استفاده در روکش لباس از پلی استر بازیافتی ساخته شده است که نشان دهنده تعهد IKEA به پایداری است. با استفاده از زباله به عنوان یک منبع، این محصول به آینده ای پایدارتر کمک می کند.

طراح: روکش لباس RÅGODLING توسط IKEA سوئد، تیمی از طراحان که به خاطر خلاقیت های کاربردی و خلاقانه خود شناخته شده اند، طراحی شده است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر، با پشتیبانی فروشگاه ایکیا جم تماس بگیرید.

جنس: روکش لباس RÅGODLING از 100٪ پلی استر ساخته شده است . 

دستورالعمل مراقبت: توجه به این نکته مهم است که روکش لباس RÅGODLING نباید شسته شود، سفید شود، خشک شود، اتوکشی شود یا خشک شود. درعوض، توصیه می شود پوشش را با یک پارچه خشک پاک کنید تا هرگونه کثیفی یا گرد و غبار سطح را پاک کنید. اگر روی جلد پرز وجود دارد، می توان آن را با پرز پاک کن یا با مسواک زدن به آرامی پاک کرد.

لطفاً این دستورالعمل های مراقبتی را دنبال کنید تا از طول عمر و تمیزی روکش لباس RÅGODLING اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
705.658.30

مشخصات

جنس
پارچه: 100٪ پلی استر سطح داخلی : پلاستیک پلی پروپیلن
طراح
IKEA of Sweden
قابلیت اتو کشی
ندارد
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم