برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی

نام تجاری:

سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی

رنگ : فیروزه ایی

طول: 56 سانتی متر

عرض: 36 سانتی متر

ارتفاع: 26 سانتی متر

قابلیت جمع شدن پایه ها در زیر سینی 

ایده آل به عنوان سینی صبحانه در تختخواب ، میز صبحانه و میز تحریر برای بچه ها 

دارای محل قرار گیری موبایل و تبلت 

محصولات ایکیا را در ایکیاجم اورجینال خریداری کنید

از این سینی رنگ سفید نیز در فروشگاه ایکیا جم موجود می باشد.

ادامه مطلب
804,000 تومان
(804,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
503.276.99
محصولات مرتبط
489,000 تومان
سینی استیل ایکیا مدل DAKSJUS سایز 42x22 سانتی متر سطح براق سینی DAKSJUS باعث ایجاد انعکاس تزئینی از اجسام قرار داده شده بر روی آن می شود. با این سینی ایکیا، زیبایی را لمس کنید ، جذابیت بصری را افزایش می دهد و یک صفحه...
804,000 تومان
سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی رنگ : فیروزه ایی طول: 56 سانتی متر عرض: 36 سانتی متر ارتفاع: 26 سانتی متر قابلیت جمع شدن پایه ها در زیر سینی  ایده آل به عنوان سینی صبحانه در تختخواب ، میز صبحانه و میز...
توضیحات
سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی

سینی مخصوص تخت خواب ایکیا مدل  KLIPSK یک لوازم جانبی راحت و همه کاره است که برای راحت تر کردن صبحانه شما در رختخواب یا کار از روی تخت طراحی شده است. 

سینی تخت خواب فیروزه ای: سینی تخت خواب KLIPSK به رنگ فیروزه ای پر جنب و جوش عرضه می شود که به تخت خواب شما یا هر جایی که می خواهید از آن استفاده کنید، رنگی پر رنگ می بخشد. طراحی جذاب سینی زیبایی کلی فضای شما را افزایش می دهد.

راحت و کاربردی: این سینی تخت یک سطح ثابت برای لذت بردن از وعده های غذایی، کار با لپ تاپ یا انجام فعالیت های دیگر در هنگام خواب فراهم می کند. این یک راه حل راحت و راحت برای کسانی است که ترجیح می دهند وعده های غذایی خود را صرف کنند یا در راحتی تخت خود کار کنند.

طراحی تاشو: سینی تخت خواب KLIPSK دارای طراحی تاشو است که امکان ذخیره سازی و حمل آسان را فراهم می کند. می توانید به راحتی آن را تا کنید و در صورت عدم استفاده آن را در جای خود ذخیره کنید و در فضای خانه خود صرفه جویی کنید.

لبه ها و دستگیره های برجسته: سینی با لبه های برجسته طراحی شده است تا از سر خوردن اقلام جلوگیری کند و هنگام غذا خوردن یا کار کردن، ثبات و آرامش خاطر را فراهم کند. همچنین دارای دسته های تعبیه شده در طرفین است که حمل و نقل آن را آسان می کند.

استفاده چندمنظوره: در حالی که KLIPSK عمدتاً به عنوان یک سینی تخت طراحی شده است، می تواند برای مقاصد دیگر نیز استفاده شود. این می تواند به عنوان یک ایستگاه کاری قابل حمل، سطحی برای صنایع دستی یا سرگرمی ها، یا حتی به عنوان سینی سرو برای تنقلات و نوشیدنی ها در طول گردهمایی ها باشد.

رنگ : آبی

طول: 56 سانتی متر

عرض: 36 سانتی متر

ارتفاع: 26 سانتی متر

قابلیت جمع شدن پایه ها در زیر سینی 

ایده آل به عنوان سینی صبحانه در تختخواب ، میز صبحانه و میز تحریر برای بچه ها 

دارای محل قرار گیری موبایل و تبلت 

محصولات ایکیا را در ایکیا جم اورجینال خریداری کنید

از این سینی رنگ سفید نیز در فروشگاه ایکیا جم موجود می باشد.

سینی تخت خواب KLIPSK از پلاستیک پلی پروپیلن ساخته شده است که یک ماده بادوام و تمیز کردن آسان است. برای مراقبت از سینی تخت، به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. این به حذف هرگونه کثیفی یا ریزش و حفظ تمیزی آن کمک می کند. از استفاده از پاک کننده های ساینده یا مواد شیمیایی خشن خودداری کنید، زیرا ممکن است به سطح پلاستیک آسیب برسانند. با پیروی از این دستورالعمل‌های مراقبت، می‌توانید سینی تخت خواب KLIPSK خود را برای استفاده طولانی مدت در شرایط خوبی نگه دارید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
503.276.99

مشخصات

طول
56 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
ارتفاع
26 سانتی متر
وزن
1.56 کیلوگرم
رنگ
آبی
جنس
پلی پروپیلن
طراح
Marcus Arvonen
خوب است بدانید
وزن قابل تحمل 5 کیلوگرم
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
155,000 تومان
نظم دهنده کفش ایکیا مدل MURVEL عرض: 14 سانتی متر عمق: 24 سانتی متر ارتفاع: 14 سانتی متر جاکفشی 2 طبقه کفش مناسب هر نوع و سایز کفش مناسب برای نظم دهی کمد و طبقه های کفش با استفاده از این جا کفشی اورجینال ایکیا ،...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم