برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لوسترLED ایکیا مدل PILSKOTT طول ۹۷ سانتی متری

نام تجاری:

لوسترLED ایکیا مدل PILSKOTT طول ۹۷ سانتی متری

شما به دنبال یک لوستر با طراحی مدرن هستید که نوری دلپذیری داشته باشد ؟

 لوستر نور دلپذیری را برای ناهار خوری ساطع می کند و نور هدایت شده خوبی را در سراسر میز ناهار خوری یا بار شما پخش می کند.

روشنایی متمرکز را فراهم می کند، دید را افزایش می دهد و فضایی دنج ایجاد می کند.

ادامه مطلب
11,471,000 تومان
(11,471,000 تومان هر عدد)
زمان پردازش و ارسال
  • پیش فروش l زمان پردازش و ارسال این سفارش حدود ۱۵ روزکاری می باشد.
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
205.204.48
محصولات مرتبط
937,000 تومان
چراغ سقفی ایکیا مدل KRUSNATE KRUSNATE یک چراغ سقفی است که دارای دو نقطه قابل تنظیم در رنگ سفید است. این چراغ نورپردازی ایکیا به گونه ای طراحی شده است که بر روی سقف نصب می شود و نور متمرکزی را به مناطق یا اشیاء خاص در...
11,471,000 تومان
لوسترLED ایکیا مدل PILSKOTT طول ۹۷ سانتی متری شما به دنبال یک لوستر با طراحی مدرن هستید که نوری دلپذیری داشته باشد ؟  لوستر نور دلپذیری را برای ناهار خوری ساطع می کند و نور هدایت شده خوبی را در سراسر میز ناهار خوری یا...
251,000 تومان
ست ۲ تایی لامپ اپال ایکیا مدل SOLHETTA E27 250 دارای تکنولوژی LED  است . نور این لامپ LED به اندازه نور یک لامپ رشته ای ۲۵ واتی سنتی قوی است. بدنه بیرونی از پلاستیک بادوام ساخته شده است و می تواند در برابر دمای -20 تا...
3,778,000 تومان
لوستر ایکیا مدل BLÅSVERK قطر ۳۷ سانتی متر شما به دنبال یک لوستر با طراحی مدرن هستید که نوری دلپذیری داشته باشد ؟ لوستر ایکیا مدل BLÅSVERK با شکل نرم و معاصر خود می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.
6,319,000 تومان
لوستر ایکیا مدل GRIMSÅS قطر 55 سانتی متر این لوستر ایکیا مدل GRIMSÅS تقریباً به نظر می رسد که شناور است با شکلی معلق و سبک و در عین حال سخاوتمندانه خود. با یک لامپ شفاف، الگوهای سایه روی دیوارها ایجاد می کند - اما...
توضیحات
لوسترLED ایکیا مدل PILSKOTT طول ۹۷ سانتی متری

لوستر آویز LED PILSKOTT در مشکی هوشمند یک راه حل روشنایی مدرن و همه کاره است. 

شکل گرافیکی با جلوه های نور پویا: لوستر آویز PILSKOTT دارای یک شکل گرافیکی معاصر و یک نوار LED خم شده است که جلوه های نوری پویا ایجاد می کند. طراحی منحصربه‌فرد آن حسی از مدرنیته را به فضای شما می‌افزاید و در عین حال نورپردازی چشم نوازی را ارائه می‌دهد.

قابلیت کم نور بی سیم: با برنامه هوشمند IKEA Home و کنترل از راه دور TRÅDFRI، می توانید به راحتی نور لامپ را به صورت بی سیم کم کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد سطح روشنایی را به دلخواه خود تنظیم کنید و محیطی عالی برای غذاخوری یا سایر فعالیت ها ایجاد کنید.

نور دلپذیر و جهت دار: لوستر نور دلپذیری را برای ناهار خوری ساطع می کند و نور هدایت شده خوبی را در سراسر میز ناهار خوری یا بار شما پخش می کند. روشنایی متمرکز را فراهم می کند، دید را افزایش می دهد و فضایی دنج ایجاد می کند.

سازگاری و بهبود خلق و خو: با کم کردن نور به صورت بی سیم، این قابلیت را دارید که به راحتی نور را بر اساس فعالیت و حال و هوای دلخواه خود تطبیق دهید. کم کردن نور می تواند به ایجاد محیطی آرام و صمیمی در اتاق کمک کند.

طراح: لوستر آویز ال ای دی PILSKOTT توسط مونیکا مولدر، طراح مشهوری که به دلیل طراحی های نوآورانه و شیک خود شناخته شده است، طراحی شده است.

مواد به کار رفته در ساخت لامپ و دستورالعمل نگهداری به شرح زیر است:

محفظه: محفظه لامپ از آلومینیوم با روکش آنودایز ساخته شده است. آنودایز کردن یک فرآیند الکتروشیمیایی است که دوام و مقاومت در برابر خوردگی آلومینیوم را افزایش می دهد و در عین حال ظاهری براق را ارائه می دهد.

دیفیوزر: دیفیوزر لامپ از پلاستیک پلی کربنات ساخته شده است. پلی کربنات یک ماده بادوام و سبک است که به دلیل مقاومت در برابر ضربه و شفافیت شناخته شده است. به توزیع و نرم شدن نور ساطع شده از لامپ کمک می کند.

لیوان سقفی: لیوان سقفی که جزء اتصال لامپ به سقف است از پلاستیک پلی استایرن ساخته شده است. پلی استایرن یک پلاستیک سخت و سبک وزن است که به دلیل خواص عایق بودن و سهولت قالب‌گیری شناخته شده است.

دستورالعمل مراقبت:

لامپ را با گردگیری گردگیری کنید: برای تمیز کردن لامپ، به سادگی از یک گردگیر یا پارچه نرم استفاده کنید تا گرد و غبار و زباله ها را از سطح پاک کنید. از استفاده از مواد ساینده یا مواد شیمیایی خشن که ممکن است به پایان یا اجزای لامپ آسیب برساند خودداری کنید.

شار نور: 1100 lm

طول: 97 سانتی متر

عرض: 4 سانتی متر

قدرت: 16.5 وات

طول عمر تخمینی: 25000 ساعت

ادامه مطلب
جزئیات محصول
205.204.48

مشخصات

طول
۹۷ سانتی متر
عرض
۴ سانتی متر
جنس
جنس : آلومینیوم ، پلی پروپیلن
طراح
Monika Mulder
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم