برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میز تحریر ایکیا مدل LISABO

نام تجاری:

میز تحریر ایکیا مدل LISABO

سری میزهای LISABO ساده، صادقانه و قوی به نظر می رسند. این طراحی سبکی و سبک مدرن را برای شما به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب
30,469,000 تومان
(30,469,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
103.617.46
محصولات مرتبط
20,119,000 تومان
میز تحریر کلاسیک ایکیا مدل LOMMARP رنگ بژ روشن این مجموعه ی زیبای ایکیا با الهام از نجاری سنتی، ترکیبی از سبک و عملکرد برای سبک زندگی شهری امروزی است. از آن در هر جایی که نیاز به ذخیره سازی دارید استفاده کنید - و...
توضیحات
میز تحریر ایکیا مدل LISABO

میز تحریر LISABO دارای پایه های توس و یک روکش راش جامد با روکش چوب درخت زبان گنجشک با کشوی چوب درخت زبان گنجشک زیر آن است. میز تحریر LISABO بخشی از مجموعه ای از مبلمان است که در آن دانه های متمایز روکش درخت زبان گنجشک و حس چوب طبیعی توس به هر میز ویژگی منحصر به فرد خود را می بخشد. این مجموعه توسط کنات هاگبرگ و ماریان هاگبرگ طراحی شده است که در سال 1979 در IKEA شروع به کار کردند.

ایده LISABO ایجاد مجموعه‌ای با حس متمایز از چوب، حالت شناور و ساختاری بادوام و آسان برای مونتاژ بود. ما از یک لاک مات روی روکش درخت زبان گنجشک استفاده کردیم تا مبلمان حس چوب طبیعی خود را حفظ کند. تکنیک خاصی که ما استفاده می کنیم به این معنی است که میزها را می توان بدون قاب و با لبه های اریب تولید کرد که ظاهری دست ساز را نشان می دهد. قطعات مبلمان دارای چندین زمینه مختلف استفاده هستند. به عنوان مثال، نیمکت تلویزیون می تواند یک نیمکت نشسته باشد.»

یک خاطره خاص برای طراحان این بود که چگونه باید برای گرفتن یک کشوی میز با سوراخ کلید به جای دستگیره مبارزه می کردند.

ما از استفاده از دستگیره خودداری کردیم و سازنده از پذیرش سوراخ کلید خودداری کرد. اما ما آن را با یک بحث طولانی، طولانی و شدید حل کردیم.

یکی از مزایای خاص LISABO یک راه حل کوچک و تقریبا نامرئی است که زمان مونتاژ را 80٪ در مقایسه با طرح های قبلی میز کاهش می دهد. پاها در سوراخ های زیر میز قرار می گیرند و سپس با یک اتصال پلاستیکی هوشمند در جای خود قفل می شوند.

LISABO برای طراحی خود برنده جایزه معتبر بین المللی Red Dot شده است. داوران اظهار داشتند: «سری میزهای LISABO ساده، صادقانه و قوی به نظر می رسد. این طراحی سبکی و سبک مدرن را تراوش می کند. زمان کوتاه مونتاژ یک امتیاز اضافی است.»

LISABO در سال 2016 در IKEA شروع به فروش کرد و هنوز در سال 2021 در محدوده عرضه می شود. علاوه بر میز، این سری همچنین شامل میز ناهار خوری، میز قهوه خوری، میز کناری و صندلی است.

ابعاد : 

عرض: 118 سانتی متر
عمق: 45 سانتی متر
ارتفاع : 74 سانتی متر
حداکثر بار: 50 کیلوگرم

ادامه مطلب
جزئیات محصول
103.617.46

مشخصات

عرض
۱۱۸ سانتی متر
ارتفاع
۷۴ سانتی متر
عمق
۴۵ سانتی متر
جنس
چوب راش ، توس ، چوب زبان گنجشک
طراح
K Hagberg/M Hagberg
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم