برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میز تلوزیون ایکیا مدل HEMNES رنگ سفید

نام تجاری:

کاوش در جهان HEMNES - میز تلویزیون سفید رنگ با رنگبندی استاین، ابعاد 148x47x57 سانتی‌متر.

از طراحی زیبا تا استفاده از رنگ سفید استاین، همه‌چیز درباره‌ی این میز تلویزیون شگفت‌انگیز.

ادامه مطلب
40,216,000 تومان
(40,216,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
802.970.21
محصولات مرتبط
40,216,000 تومان
کاوش در جهان HEMNES - میز تلویزیون سفید رنگ با رنگبندی استاین، ابعاد 148x47x57 سانتی‌متر. از طراحی زیبا تا استفاده از رنگ سفید استاین، همه‌چیز درباره‌ی این میز تلویزیون شگفت‌انگیز.
38,519,000 تومان
میز تلوزیون ایکیا مدل STOCKHOLM میز تلویزیون با روکش چوب گردو با فوکوس بر سادگی. یک رترو کلاسیک برای نیازهای مدرن. انتخاب کنید که درها یا کشو ها را باز یا بسته نگه دارید. دارای  مدیریت کابل ها  برای مرتب نگه داشتن و...
15,870,000 تومان
میز تلوزیون ایکیا مدل HAUGA میز تلوزیون ایکیا مدل HAUGA یک میز با طراحی مینیمال و ساده است که خانه ی شما را زیبا تر می کند. این میز تلویزیون آیکیا دارای 2 کشو است که می توانید کنترل ها و دسته های بازی و ... در آن...
17,124,000 تومان
میز تلوزیون ایکیا مدل FJÄLLBO حداکثر بار روی پانل بالا: 30 کیلوگرم طول : 150 سانتی متر عمق: 36 سانتی متر ارتفاع: 54 سانتی متر حداکثر بار/قفسه: 53 کیلوگرم جنس صفحه ی رویی : کاج جامد، لاک اکریلیک شفاف قاب میز :  فولاد،...
توضیحات
میز تلوزیون ایکیا مدل HEMNES رنگ سفید

 HEMNES - میز تلویزیون با رنگ سفید استاین به ابعاد 148x47x57 سانتی‌متر

میز تلویزیون HEMNES با رنگ سفید استاین و ابعاد 148x47x57 سانتی‌متر یک انتخاب بسیار مناسب برای فضای تلویزیون شماست. طراحی زیبا و ساده‌ی این میز تلویزیون، آن را قابل تطبیق با هر سبک دکوراسیونی می‌کند. رنگ سفید استاین به طور طبیعی زیبایی چوب را برجسته می‌کند و به فضای اطراف تلویزیون شما آرامش و شیکی می‌بخشد.

این میز تلویزیون دارای قابلیت‌های بسیار کاربردی است. با دو قفسه باز، شما می‌توانید از آن‌ها برای قرار دادن دستگاه‌های پخش‌کننده DVD، کنسول بازی یا دیگر تجهیزات الکترونیکی استفاده کنید. همچنین، با دراورهای بزرگ این میز، می‌توانید اشیای خریداری شده، لوازم جانبی و سایر وسایل را به راحتی و به ترتیب نگهداری کنید.

میز تلویزیون HEMNES با استفاده از چوب massif ساخته شده است که به طبع خود احساس گرما و صمیمیت را به اتاق تلویزیون شما می‌بخشد. این چوب باعث ایجاد یک حس طبیعی و آرامش‌بخش در محیط می‌شود و به ماندگاری و سازگاری با سبک‌های مختلف دکوراسیون کمک می‌کند.

با ابعاد 148x47x57 سانتی‌متر، این میز تلویزیون مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ است. طراحی مناسب آن، به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به آسانی و بهینه در فضای مورد نظر خود قرار دهید.

میز تلویزیون HEMNES با دقت و با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده است. طراحی زیبا، کاربردی و مقاومت بالا، این میز را به یک انتخاب عالی برای فضای تلویزیون شما تبدیل می‌کند. همچنین، طراحی این میز تلویزیون توسط طراح معروف کارینا بنگس انجام شده است که به برنامه‌ریزی دقیق و جزئیات کار می‌پردازد و باعث می‌شود این محصول بی‌نظیر و شگفت‌انگیز باشد.

عرض: 148 سانتی متر

عمق: 47 سانتی متر

ارتفاع : 57 سانتی متر

حداکثر بار: 50 کیلوگرم

ادامه مطلب
جزئیات محصول
802.970.21

مشخصات

عرض
۱۴۸ سانتی متر
ارتفاع
۵۷ سانتی متر
عمق
۴۷ سانتی متر
جنس
چوب، فویل کاغذ، لبه های پلاستیکی، لبه های پلاستیکی ، تخته فیبر، رنگ اکریلیک ، فویل پلاستیکی
طراح
Carina Bengs
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم