برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میز کار تاشو ایکیا مدل BJÖRKÅSEN

نام تجاری:

میز کار تاشو ایکیا مدل BJÖRKÅSEN

میز تاشو BJÖRKÅSEN یک میز همه کاره و کاربردی است که راحتی و کارایی را به شما ارائه می دهد.

ابعاد : 

ارتفاع: 110 سانتی متر

عرض: 59 سانتی متر

عمق: 35 سانتی متر

ادامه مطلب
6,866,000 تومان
(6,866,000 تومان یک عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
405.264.06
محصولات مرتبط
6,866,000 تومان
میز کار تاشو ایکیا مدل BJÖRKÅSEN رنگ سفید میز تاشو BJÖRKÅSEN یک میز همه کاره و کاربردی است که راحتی و کارایی را به شما ارائه می دهد. ابعاد :  ارتفاع: 110 سانتی متر عرض: 59 سانتی متر عمق: 35 سانتی متر
6,866,000 تومان
میز کار تاشو ایکیا مدل BJÖRKÅSEN میز تاشو BJÖRKÅSEN یک میز همه کاره و کاربردی است که راحتی و کارایی را به شما ارائه می دهد. ابعاد :  ارتفاع: 110 سانتی متر عرض: 59 سانتی متر عمق: 35 سانتی متر
960,000 تومان
پد و زیر دستی میز ایکیا مدل BÖNSYRSA طرح سبز پد و زیر دستی میز ایکیا مدل BÖNSYRSA   از میز شما محافظت می کند و صداها را کاهش می دهد . به راحتی جمع می شود و شما می توانید آن را با خود حمل کنید یا در جعبه نگهداری کنید....
960,000 تومان
پد و زیر دستی میز ایکیا مدل BÖNSYRSA  پد و زیر دستی میز ایکیا مدل BÖNSYRSA   از میز شما محافظت می کند و صداها را کاهش می دهد . به راحتی جمع می شود و شما می توانید آن را با خود حمل کنید یا در جعبه نگهداری کنید. در عین...
5,382,000 تومان
میز جلو مبلی ایکیا مدل OLSERÖD یک میز با چند کاربرد ! ایده آل به عنوان میز لپ تاپ و همچنین به عنوان یک میز جلو مبلی یا میز قهوه خوری یک میز کناری هوشمند که هنگام تماشای تلویزیون در مقابل قرار دهید تا غذایتان را میل...
834,000 تومان
یک پیشنهادی عالی برای گیمرهای حرفه ایی  وقتی هر صدم ثانیه برای شما باارزش است و مطمئناً نمی خواهید هیچ سیمی مانع بازی شما شود. این بانجی سیم ایکیا ، موس بازی شما را مرتب نگه می دارد و آزادی حرکت کامل مورد نیاز برای...
4,733,000 تومان
میز لپ تاپ ایکیا مدل VITTSJÖ گارانتی:تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا رنگ:مشکی /قهوه ای ماده اصلی:فولاد، پوشش پودری اپوکسی/پلی استر پنل بالایی:شیشه ی حرارت دیده عرض:35 سانتی متر عمق:55 سانتی متر ارتفاع:65 سانتی متر...
توضیحات
میز کار تاشو ایکیا مدل BJÖRKÅSEN

میز تاشو BJÖRKÅSEN یک میز همه کاره و کاربردی است که راحتی و کارایی را به شما ارائه می دهد.

 در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد میز تاشو BJÖRKÅSEN آمده است:

  1. طراحی و رنگ: میز دارای طراحی شیک و مدرن با روکش مشکی است. رنگ مشکی ظرافت خاصی را به آن اضافه می کند و به خوبی با سبک های مختلف داخلی ترکیب می شود.
  2. مکانیسم تاشو: میز به گونه ای طراحی شده است که تاشو باشد و در صورت عدم استفاده، امکان نگهداری و حمل و نقل آسان را فراهم کند. این مکانیزم تاشو، میز BJÖRKÅSEN را به یک راه حل صرفه جویی در فضا تبدیل می کند، ایده آل برای فضاهای نشیمن کوچک یا زمانی که فضای میز موقت مورد نیاز است.
  3. اندازه: ابعاد میز تاشو BJÖRKÅSEN تقریباً 59x35 سانتی متر (عرض x عمق) است. این اندازه جمع و جور آن را برای استفاده در مناطق مختلف خانه مانند میز ناهار خوری کوچک، میز کناری یا فضای کاری مناسب می کند.
  4. استفاده چندمنظوره: میز تاشو بسته به نیاز شما می‌تواند چندین کار را انجام دهد. می توان از آن به عنوان میز ناهار خوری یک یا دو نفره، میز لپ تاپ، میز کاردستی یا سطح اضافی برای قرار دادن وسایل هنگام پذیرایی از مهمانان استفاده کرد.
  5. دوام: میز تاشو BJÖRKÅSEN به گونه ای طراحی شده است که محکم و بادوام باشد. معمولاً از موادی مانند فلز یا چوب ساخته می‌شود که پایداری و طول عمر را تضمین می‌کند.

میز تاشو BJÖRKÅSEN ایکیا به رنگ مشکی عملی و انعطاف پذیری را برای موقعیت های مختلف زندگی ارائه می دهد. ویژگی تاشو، اندازه جمع و جور و استفاده چند منظوره آن را به یک افزودنی راحت برای هر خانه تبدیل کرده است. این که آیا شما به یک میز اضافی برای ناهار خوری، کار یا فعالیت های دیگر نیاز دارید، میز تاشو BJÖRKÅSEN یک راه حل کاربردی و صرفه جویی در فضا ارائه می دهد.

میز تاشو BJÖRKÅSEN نه تنها یک سطح راحت و فشرده را ارائه می دهد، بلکه ویژگی های بیشتری را نیز ارائه می دهد که آن را به یک مبلمان همه کاره تبدیل می کند. علاوه بر اینکه میز یا میز کناری است، به عنوان تخته سیاه نیز عمل می کند و قابلیت استفاده را به حداکثر می رساند.

طراحی تاشو امکان ذخیره سازی آسان را فراهم می کند و فضای کمتری را هم در کف و هم در دیوار اشغال می کند. هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید بدون زحمت میز را تا کنید و با استفاده از قلاب های تاشو BJÄRNUM (فروش جداگانه) آن را به دیوار آویزان کنید. این ویژگی به ویژه در فضاهای زندگی کوچکتر که بهینه سازی فضا بسیار مهم است مفید است.

میز تاشو BJÖRKÅSEN با ترکیب عملکرد میز، میز کناری و تخته سیاه، راه حلی کاربردی و چند منظوره برای نیازهای مختلف ارائه می دهد. می توانید از آن به عنوان یک فضای کاری برای مطالعه یا کار بر روی لپ تاپ خود، یک سطح مناسب برای قرار دادن وسایل و حتی به عنوان فضایی برای نوشتن یادداشت یا ایجاد طرح های هنری روی سطح تخته سیاه استفاده کنید.

میز تاشو BJÖRKÅSEN با استفاده از مواد زیر ساخته شده است:

روی میز:

تخته خرده چوب: این یک نوع چوب مهندسی شده است که از ذرات چوب فشرده ساخته شده است. سطح محکم و محکمی برای میز فراهم می کند.
لبه های پلاستیکی: لبه های روی میز با لبه های پلاستیکی تقویت شده است که به محافظت از لبه ها در برابر سایش و پارگی کمک می کند.
فویل پلاستیکی: رویه میز با یک فویل پلاستیکی پوشانده شده است که به آن سطحی صاف و تمیز می دهد.
قاب پا:

استیل: قاب پایه میز از فولاد ساخته شده است که استحکام و پایداری را فراهم می کند.
پوشش پودری اپوکسی: فریم فولادی با پودر اپوکسی پوشانده شده است که دوام آن را افزایش می دهد و به محافظت از آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی کمک می کند.


برای مراقبت از میز تاشو BJÖRKÅSEN، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

تمیز کردن: از یک پارچه مرطوب شده در یک پاک کننده ملایم استفاده کنید تا به آرامی سطح میز را پاک کنید و هرگونه کثیفی یا لکه را پاک کنید.
کاملاً خشک کنید: پس از تمیز کردن، مطمئن شوید که میز را با یک پارچه تمیز خشک کنید تا از آسیب دیدن رطوبت جلوگیری شود.
از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید: از استفاده از پاک کننده های ساینده یا خشن که به طور بالقوه می توانند به سطح یا روکش میز آسیب برسانند، خودداری کنید.
با پیروی از این دستورالعمل‌های مراقبتی، می‌توانید تمیزی و وضعیت میز تاشو BJÖRKÅSEN را حفظ کنید و از طول عمر و عملکرد مداوم آن در خانه خود اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
405.264.06

مشخصات

عرض
۵۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۰ سانتی متر
عمق
۳۵ سانتی متر
جنس
چوب و تخته فیبر، لبه های پلاستیکی، فویل کاغذی ، تخته فیبر، فویل پلاستیکی ، شیشه
طراح
K Hagberg/M Hagberg
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم