برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ست ۲ تایی دستمال میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG

نام تجاری:

ست ۲ تایی دستمال میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG


پارچه های میکروفیبر مانند PEPPRIG معمولاً برای کارهای مختلف نظافتی مانند پاک کردن سطوح، گردگیری مبلمان و تمیز کردن پنجره ها یا آینه ها استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که قابل استفاده مجدد هستند و می توان آنها را شسته و دوباره استفاده کرد و نیاز به مواد تمیز کننده یکبار مصرف را کاهش می دهد.




ادامه مطلب
213,000 تومان
(213,000 تومان بسته 2 تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
205.756.38
محصولات مرتبط
2,979,000 تومان
ست کامل تنظیف ایکیا مدل PEPPRIG رنگ سبز دسته آلومینیومی تی  را می توان بین 76 سانتی متر تا 128 سانتی متر تنظیم کرد، پارچه ها از میکروفیبر ساخته شده اند که در تمیز کردن و از بین بردن کثیفی های سرسخت حتی بدون مواد...
144,000 تومان
کیسه لباس شویی ایکیا مدل SLIBB رنگ خاکستری جنس : پلی استر تعداد : ۱ کیسه لباسشویی کیسه زیپ دار می باشد شامل : ۱ کیسه لباسشویی با ابعاد : 22X22X19 سانتی متر کیسه بافت مشبک دارد که باعث می شود آب به راحتی به داخل آن...
102,000 تومان
ست ۲ تایی گیره بزرگ ایکیا مدل SLIBB مناسب برای استفاده داخل و بیرون منزل  به راحتی باز و بسته می شود دارای UV می باشد که باعث محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش می شود و به پلاستیک کمک می کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
217,000 تومان
پد تمیزکننده میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG رنگ سبز از پد تمیزکننده میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG می توانید برای تمیز کردن آینه ، شیشه ، شیرآلات و سطوح براق بدون آسیب زدن به آنها استفاده کنید. شما می توانید این پد...
155,000 تومان
ست ۸ تایی گیره لباس ایکیا مدل SLIBB رنگ سبز مناسب برای استفاده داخل و بیرون منزل  به راحتی باز و بسته می شود دارای UV می باشد که باعث محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش می شود و به پلاستیک کمک می کند تا ماندگاری بیشتری...
213,000 تومان
ست ۲ تایی دستمال میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIGپارچه های میکروفیبر مانند PEPPRIG معمولاً برای کارهای مختلف نظافتی مانند پاک کردن سطوح، گردگیری مبلمان و تمیز کردن پنجره ها یا آینه ها استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی...
385,000 تومان
پد یدکی تی شستشوی ایکیا مدل PEPPRIG ست ۲ تایی ست ۲ عددی پد میکروفیبر PEPPRIG برای نصب بر روی تی شستشوی ایکیا به کار می رود. برای تمیز کردن و خشک کردن کارآمد طراحی شده است.  تی شستشوی فلت و کاربردی PEPPRIG از برند IKEA...
توضیحات
ست ۲ تایی دستمال میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG


دستمال شستشو میکروفیبر ایکیا مدل PEPPRIG ست ۲ تایی با ۲ رنگ مختلف می باشد.

شما از هر رنگ برای تمیز کردن یک بخش از منزل می توانید استفاده کنید. مثلا از رنگ زرد برای خشک کردن لیوان و ظروف استفاده کنید.

این ست ۲ تایی دستمال های تنظیف ایکیا از میکروفیبر ساخته شده اند که حتی بدون مواد شوینده برای از بین بردن لکه و آلودگی بسیار مفید می باشد و به همین دلیل که از میکروفیبر ساخته شده اند دارای قدرت جذب بالای آب می باشند و به سرعت نیز خشک می شوند.

پارچه میکروفیبر PEPPRIG محصولی از IKEA است که برای تمیز کردن موثر و راحت طراحی شده است. پارچه های میکروفیبر به دلیل توانایی خود در به دام انداختن و حذف گرد و غبار، کثیفی و سایر ذرات به طور موثر بدون نیاز به محصولات تمیز کننده اضافی شناخته شده اند.

این پارچه ها معمولاً از مواد میکروفیبر با کیفیت بالا ساخته می شوند که از الیاف ریز تشکیل شده است که خاصیت تمیز کنندگی و جذب استثنایی دارند.

پارچه های میکروفیبر مانند PEPPRIG معمولاً برای کارهای مختلف نظافتی مانند پاک کردن سطوح، گردگیری مبلمان و تمیز کردن پنجره ها یا آینه ها استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که قابل استفاده مجدد هستند و اغلب می توان آنها را شسته و دوباره استفاده کرد و نیاز به مواد تمیز کننده یکبار مصرف را کاهش می دهد.


ست پارچه میکروفیبر PEPPRIG از IKEA در دو رنگ مختلف تولید شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا رنگی را انتخاب کنید که با خلق و خوی شما مطابقت داشته باشد یا تمایز بین چندین پارچه را آسان می‌کند. این ویژگی امکان سازماندهی و شناسایی آسان را در هنگام استفاده از پارچه ها برای کارهای مختلف نظافتی یا مناطق مختلف خانه شما فراهم می کند.

تمام رنگ های ارائه شده نرم و جاذب هستند و پارچه میکروفیبر PEPPRIG را برای اهداف مختلف تمیز کردن مناسب می کند. چه نیاز به پاک کردن سطوح، حذف گرد و غبار یا خشک کردن ظروف داشته باشید، این پارچه طوری طراحی شده است که به طور موثر رطوبت را تمیز کرده و جذب کند.

پارچه های میکروفیبر، مانند PEPPRIG، به دلیل توانایی جذب و به دام انداختن کثیفی، گرد و غبار و ذرات به دلیل الیاف ریز که مواد پارچه را تشکیل می دهند، شناخته شده اند. آنها همچنین به طور کلی بادوام هستند و می توان آنها را شسته و مجدداً استفاده کرد و آنها را به انتخابی پایدار و مقرون به صرفه برای کارهای تمیز کردن تبدیل می کند.


پارچه میکروفیبر PEPPRIG با ۲ رنگ مختلف خود راهی برای شخصی سازی و سازماندهی روال تمیز کردن خانه شما ارائه می دهد. با اختصاص یک رنگ خاص به هر نوع سطح یا منطقه، می توانید به راحتی پیگیری کنید که از کدام پارچه برای کارهای مختلف تمیز کردن استفاده کنید.



به لطف ترکیب میکروفیبر، این پارچه بسیار جذب می شود و به آن اجازه می دهد تا به طور موثر مایعات و رطوبت را در حین تمیز کردن جذب کند. علاوه بر این، مواد میکروفیبر باعث می شود که پارچه به سرعت خشک شود و در کمترین زمان آن را برای استفاده مجدد آماده می کند.

پارچه میکروفیبر PEPPRIG توسط IKEA سوئد طراحی شده است.


برخی از ویژگی های این ست تمیز کننده ی ایکیا به شرح زیر است :

پارچه های میکروفیبر به دلیل خواص تمیز کنندگی عالی و توانایی تمیز کردن موثر سطوح فقط با آب شناخته شده اند.


  • تمیز کردن کارآمد: پارچه های میکروفیبر دارای الیاف ظریفی هستند که در به دام انداختن و برداشتن کثیفی، گرد و غبار و کثیفی بسیار موثر هستند. هنگامی که این پارچه ها با آب استفاده می شوند، می توانند به راحتی لکه ها، اثر انگشت و سایر لکه های رایج را از پنجره ها، آینه ها و سطوح مختلف پاک شده پاک کنند.
  • بدون کرک: برخلاف پارچه‌های تمیزکننده سنتی یا حوله‌های کاغذی، پارچه‌های میکروفیبر بدون پرز طراحی شده‌اند. این بدان معنی است که آنها هیچ گونه کرک یا الیافی را روی سطوح در حال تمیز کردن باقی نمی گذارند و نتیجه تمیزی بدون رگه و درخشان را تضمین می کنند.
  • بدون خط و خش: پارچه های میکروفایبر بافت نرم و ملایمی دارند که استفاده از آن ها را بر روی سطوح ظریف بدون ایجاد خراش یا آسیب ایمن می کند. آنها را می توان بر روی شیشه، فولاد ضد زنگ، میز و سطوح دیگر بدون هیچ گونه نگرانی در مورد خراش استفاده کرد.
  • دوستدار محیط زیست: با استفاده از پارچه های میکروفیبر و تکیه بر آب برای تمیز کردن، می توانید به میزان قابل توجهی نیاز به مواد شوینده گران قیمت را کاهش دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه استفاده از مواد شیمیایی و تاثیر آنها بر محیط زیست را نیز کاهش می دهد.
  • پارچه های میکروفیبر یک راه حل تمیز کننده همه کاره و مقرون به صرفه است که می تواند نتایج چشمگیری را تنها با کمی آب ارائه دهد. آنها قابل استفاده مجدد هستند و می توان آنها را چندین بار شست و شو داد و آنها را به گزینه ای پایدار برای تمیز کردن تبدیل کرد.


ادامه مطلب
جزئیات محصول
205.756.38

مشخصات

طول
۲۸ سانتی متر
عرض
۲۸ سانتی متر
جنس
(الیاف سلولز و پنبه)
طراح
IKEA of Sweden
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین لباس شوئی
سایر توضیحات
دارای قدرت جذب بالای مایعات
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
213,000 تومان
اسپری آبپاش ایکیا مدل TOMATرنگ سبز اسپری آب گل و گیاه مدل TOMAT در رنگ های مختلف با ارتفاع 26 سانتی متر مناسب برای اسپری کردن آبی نرم به روی درختان و برگ های گل ها می باشد. اسپری TOMAT به گونه ای طراحی شده است که...
1,050,000 تومان
آبپاش ایکیا مدل VATTENKRASSE آبپاش ایکیا مدل VATTENKRASSE  یک محصول فوق العاده زیبا است که علاوه بر زیبایی می توانید برای آب یاری گلدان های خود در منزل استفاده کنید. بدنه ی این آبپاش ایکیا از گالوانیزه می باشد که...
144,000 تومان
جا خودکاری رومیزی ایکیا مدل DRONJONS ارتفاع: 11 سانتی متر طول: 10 سانتی متر عرض: 10 سانتی متر ذخیره سازی آسان برای انواع اقلام کوچکتر مانند خودکار،مداد و کش مو، لوازم آرایش و سرگرمی. قابل استفاده در همه جای منزل حتی...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم