برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شاخه گل رز قرمز ایکیا مدل SMYCKA

نام تجاری:

شاخه گل رز قرمز ایکیا مدل SMYCKA

ادامه مطلب
259,000 تومان
(259,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
405.717.95
محصولات مرتبط
415,000 تومان
دسته گل سبز ایکیا مدل SMYCKA تصور کنید دسته گلی زیبا با ظاهری تازه و سرزنده داشته باشید بدون اینکه بخواهید برای نگهداری آن وقت بگذارید! این گل های ایکیا آنقدر واقعی به نظر می رسند که تقریباً همه را فریب می دهند .
1,087,000 تومان
بوته سبز گیاه مارچوپه ایکیا مدل FEJKA گیاه مصنوعی ایکیا بسیار واقعی به نظر می رسد که سال‌ها به همان شکل تازه به نظر می‌رسد. بسیار مناسب است اگر نمی‌توانید یک گیاه زنده داشته باشید، اما هنوز می‌خواهید از زیبایی...
توضیحات
شاخه گل رز قرمز ایکیا مدل SMYCKA

گل مصنوعی SMYCKA در رنگ رز قرمز یک قطعه تزیینی واقعی و همه کاره است که می توانید در داخل و خارج از خانه از آن لذت ببرید. 

Forever-Fresh Flower: این اسپری گل مصنوعی به شما این امکان را می دهد که در طول سال بدون زحمت از زیبایی طبیعت لذت ببرید. این در درجه اول با پلاستیک بازیافتی ساخته شده است که نشان دهنده تعهد به پایداری است. چه در یک گلدان نمایش داده شود و چه در یک دسته گل مصنوعی گنجانده شود، زیبایی طبیعی را به هر فضایی اضافه می کند.

ظاهر واقعی: گل مصنوعی به گونه ای ساخته شده است که شبیه به یک گل واقعی باشد و تضمین می کند که سال به سال ظاهری تازه و زیبا داشته باشد. این یک راه حل تزئینی طولانی مدت و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ارائه می دهد.

قابل تنظیم و خم شدن: ساقه گل با سیم فولادی طراحی شده است که به شما امکان می دهد گل را به هر شکلی که می خواهید خم و تنظیم کنید. این انعطاف‌پذیری شما را قادر می‌سازد تا چیدمان‌های مختلفی ایجاد کنید و به زیبایی‌شناسی دلخواه خود برسید.

طول ساقه قابل تنظیم: ساقه را می توان به راحتی با استفاده از انبردست کوتاه کرد و به شما این امکان را می دهد که ارتفاع گل را متناسب با نیازهای خود یا مکان نمایش انتخابی تنظیم کنید.

گل مصنوعی SMYCKA ایکیا برای طیف وسیعی از تنظیمات مناسب است. چه در اتاق نشیمن، حمام، بالکن یا دفتر کار خانگی قرار گیرد، زیبایی و ظرافت را به هر محیطی می بخشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
405.717.95

مشخصات

ارتفاع
52 سانتی متر
وزن
20 گرم
رنگ
قرمز
جنس
پلاستیک پلی اتیلن، فولاد، و 100 درصد پلی استر
قابلیت شستشو
با یک پارچه خشک تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم