برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG

نام تجاری:

ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG

مجموعه ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG خانگی کوچک ارائه شده توسط ایکیا یک گزینه همه کاره و راحت برای سوراخ کاری و پیچ کردن کارهای خانه شما است.

شامل انواع بیت های مناسب برای سوراخکاری و پیچاندن پیچ های شکاف دار، ستاره ای و آلن می باشد.

ادامه مطلب
827,000 تومان
(827,000 تومان یک بسته ۲۰ تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
805.680.84
محصولات مرتبط
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز اسمال ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز مدیوم ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
788,000 تومان
قیچی چندکاره ایکیا مدل BRYTBÖNA رنگ آبی روشن  می توانید برای کوتاه کردن شاخه های گل ها ، درخت و هرس کردن باغچه خود استفاده کنید. همچنین از این قیچی IKEA می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید. قیچی ایکیا مدل...
477,000 تومان
ست 3 تایی ابزار باغبانی ایکیا مدل GRÄSMARÖ رنگ آبی فضاهای سبز ، گل های آپارتمانی ، گلخانه و حتی یک تراس پر از گل و درخت که شما برای زیبایی و سرسبزی منزل خود ایجاد می کنید ، همواره نیاز به مراقبت دارد. ست ابزار باغبانی...
4,341,000 تومان
دریل/ پیچ گوشتی شارژی ایکیا مدل TRIXIG توان ۱۲ وات پیچ گوشتی/دریل TRIXIG ایکیا ابزاری قدرتمند و همه کاره است که برای کارهای مختلف پیچ کردن و سوراخ کاری طراحی شده است. برخی از ویژگی های کلیدی پیچ گوشتی/دریل...
827,000 تومان
ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG مجموعه ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG خانگی کوچک ارائه شده توسط ایکیا یک گزینه همه کاره و راحت برای سوراخ کاری و پیچ کردن کارهای خانه شما است. شامل...
توضیحات
ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG

مجموعه ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG خانگی کوچک ارائه شده توسط ایکیا یک گزینه همه کاره و راحت برای سوراخ کاری و پیچ کردن کارهای خانه شما است.

شامل انواع بیت های مناسب برای سوراخکاری و پیچاندن پیچ های شکاف دار، ستاره ای و آلن می باشد.

این مجموعه به ویژه به عنوان یک کیت شروع برای پیچ گوشتی/ مته TRIXIG یا به عنوان افزودنی به جعبه ابزار موجود شما مفید است و برای طیف وسیعی از نیازهای پیچ و سوراخ کاری در اختیار شما قرار می دهد.

جعبه ذخیره سازی همراه مجموعه مغناطیسی است و اطمینان می دهد که بیت ها به طور ایمن در جای خود و سازماندهی شده باقی می مانند. علاوه بر این، سری TRIXIG دارای جعبه‌های روی هم قرار می‌گیرد که از پلاستیک بادوام پلی پروپیلن ساخته شده‌اند که حداقل 50 درصد مواد بازیافت می‌شوند.

مجموعه بیت پروژه های خانگی کوچک، عملکرد را با پایداری ترکیب می کند و توسط دیوید وال، طراحی که به دلیل رویکرد خلاقانه خود در طراحی محصول شناخته شده است، طراحی شده است.

ابزارهای دستی ایکیا سری TRIXIG برای انجام صحیح کارها در خانه ایده آل است.

جنس و متریال : پلاستیک پلی پروپیلن، فولاد با پوشش نیکل، لاستیک مصنوعی

طراحی عالی و کیفیت بالا

ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG شامل موارد زیر است:

جعبه مغناطیسی: این مجموعه در یک جعبه ذخیره مغناطیسی عرضه می شود که از قرارگیری ایمن بیت ها اطمینان می دهد. جعبه با علامت هایی طراحی شده است که شناسایی و بازگرداندن بیت ها به مکان مناسب خود را آسان می کند.


بیت های CRV:

PZ1, PZ2, PZ3: این بیت ها برای پیچاندن پیچ های شکاف دار مناسب هستند.
T10, T15, T20, T25, T30: این بیت ها برای پیچاندن پیچ های ستاره ای طراحی شده اند.
H3, H4, H5, H6: این بیت ها برای پیچاندن پیچ های آلن در نظر گرفته شده اند.
SL3, SL4, SL6: این بیت ها برای پیچاندن پیچ های شکاف دار مناسب هستند.
مته:

قطر 3 میلی متر، 5 میلی متر، 6 میلی متر و 8 میلی متر: این مته ها همه کاره هستند و می توان از آنها برای سوراخ کردن سطوح چوبی، پلاستیکی و فلزی استفاده کرد.
نگهدارنده 1 بیت: این مجموعه شامل یک نگهدارنده بیت است که به طور ایمن بیت ها را نگه می دارد و امکان اتصال آسان به پیچ گوشتی یا مته را فراهم می کند.

برای عملکرد بهتر، مجموعه بیت پروژه های خانگی کوچک را می توان با پیچ گوشتی/دریل TRIXIG ترکیب کرد و یک راه حل جامع برای پروژه های خانگی شما ارائه کرد.

علامت‌های واضح روی جعبه ذخیره‌سازی و تک تک تکه‌ها فرآیند سازمان‌دهی و بازگرداندن بیت‌ها را به نقاط تعیین‌شده‌شان پس از استفاده ساده می‌کند و راحتی و سهولت استفاده را تضمین می‌کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
805.680.84

مشخصات

جنس
ساخته شده از : پلی پروپیلن پیچ گوشتی: پلی پروپیلن ، لاستیک مصنوعی مجموعه بیت: فولاد
طراح
D Wahl/ A Andreevski/ C Asmussen/ K Shadley
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم