برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دریل/ پیچ گوشتی شارژی ایکیا مدل TRIXIG توان ۱۲ وات

نام تجاری:

دریل/ پیچ گوشتی شارژی ایکیا مدل TRIXIG توان ۱۲ وات

پیچ گوشتی/دریل TRIXIG ایکیا ابزاری قدرتمند و همه کاره است که برای کارهای مختلف پیچ کردن و سوراخ کاری طراحی شده است.

برخی از ویژگی های کلیدی پیچ گوشتی/دریل TRIXIG:

باتری لیتیوم یونی: این ابزار توسط یک باتری 12 ولتی لیتیوم یون تغذیه می شود. باتری‌های لیتیوم یون زمان‌های کار طولانی‌تر، شارژ سریع‌تر و بدون اثر حافظه را ارائه می‌کنند و عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می‌کنند.

عملکرد پیچ گوشتی: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG مجهز به عملکرد پیچ گوشتی است که به شما امکان می دهد به راحتی پیچ ها را در اندازه ها و انواع مختلف برانید و بردارید. تنظیمات گشتاور قابل تنظیم را برای جلوگیری از سفت شدن بیش از حد و جلوگیری از آسیب رساندن به پیچ ها یا مواد ارائه می دهد.

عملکرد حفاری: این ابزار علاوه بر پیچ کردن، به عنوان مته نیز عمل می کند. این می تواند به طور موثر سوراخ هایی را در مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک و فلز ایجاد کند. سرعت مته را اغلب می توان برای مطابقت با نیازهای مختلف حفاری تنظیم کرد.

طراحی ارگونومیک: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است که در دست گرفتن راحت و کاهش خستگی کاربر در طول استفاده طولانی مدت طراحی شده است. ساختار جمع و جور و سبک آن مانور پذیری و سهولت کار را بیشتر می کند.

لوازم جانبی و ملحقات: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG معمولاً دارای طیف وسیعی از لوازم جانبی و ملحقات است، از جمله قطعات مختلف پیچ گوشتی، مته ها و نگهدارنده مته. این لوازم جانبی تطبیق پذیری ابزار را افزایش داده و آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می کند.

پیچ گوشتی/دریل TRIXIG که توسط یک باتری 12 ولتی لیتیوم یون تغذیه می شود، راحتی، قدرت و انعطاف پذیری را برای نیازهای پیچ گوشتی و سوراخ کاری شما ارائه می دهد. این یک ابزار قابل اعتماد برای علاقه مندان به DIY و حرفه ای ها است.

ادامه مطلب
4,341,000 تومان
(891,199 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
305.642.10
محصولات مرتبط
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز اسمال ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
269,000 تومان
دستکش باغبانی ایکیا مدل DAKSJUS سایز مدیوم ساختار بادوام عملکرد طولانی مدت را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا سال ها از فعالیت های باغبانی خود لذت ببرید.
788,000 تومان
قیچی چندکاره ایکیا مدل BRYTBÖNA رنگ آبی روشن  می توانید برای کوتاه کردن شاخه های گل ها ، درخت و هرس کردن باغچه خود استفاده کنید. همچنین از این قیچی IKEA می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید. قیچی ایکیا مدل...
477,000 تومان
ست 3 تایی ابزار باغبانی ایکیا مدل GRÄSMARÖ رنگ آبی فضاهای سبز ، گل های آپارتمانی ، گلخانه و حتی یک تراس پر از گل و درخت که شما برای زیبایی و سرسبزی منزل خود ایجاد می کنید ، همواره نیاز به مراقبت دارد. ست ابزار باغبانی...
4,341,000 تومان
دریل/ پیچ گوشتی شارژی ایکیا مدل TRIXIG توان ۱۲ وات پیچ گوشتی/دریل TRIXIG ایکیا ابزاری قدرتمند و همه کاره است که برای کارهای مختلف پیچ کردن و سوراخ کاری طراحی شده است. برخی از ویژگی های کلیدی پیچ گوشتی/دریل...
827,000 تومان
ست ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG مجموعه ۲۰ تایی مته و سری پیچ گوشتی ایکیا مدل TRIXIG خانگی کوچک ارائه شده توسط ایکیا یک گزینه همه کاره و راحت برای سوراخ کاری و پیچ کردن کارهای خانه شما است. شامل...
توضیحات
دریل/ پیچ گوشتی شارژی ایکیا مدل TRIXIG توان ۱۲ وات

پیچ گوشتی/دریل TRIXIG ایکیا ابزاری قدرتمند و همه کاره است که برای کارهای مختلف پیچ کردن و سوراخ کاری طراحی شده است.

برخی از ویژگی های کلیدی پیچ گوشتی/دریل TRIXIG:

  1. باتری لیتیوم یونی: این ابزار توسط یک باتری 12 ولتی لیتیوم یون تغذیه می شود. باتری‌های لیتیوم یون زمان‌های کار طولانی‌تر، شارژ سریع‌تر و بدون اثر حافظه را ارائه می‌کنند و عملکرد ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می‌کنند.
  2. عملکرد پیچ گوشتی: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG مجهز به عملکرد پیچ گوشتی است که به شما امکان می دهد به راحتی پیچ ها را در اندازه ها و انواع مختلف برانید و بردارید. تنظیمات گشتاور قابل تنظیم را برای جلوگیری از سفت شدن بیش از حد و جلوگیری از آسیب رساندن به پیچ ها یا مواد ارائه می دهد.
  3. عملکرد حفاری: این ابزار علاوه بر پیچ کردن، به عنوان مته نیز عمل می کند. این می تواند به طور موثر سوراخ هایی را در مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک و فلز ایجاد کند. سرعت مته را اغلب می توان برای مطابقت با نیازهای مختلف حفاری تنظیم کرد.
  4. طراحی ارگونومیک: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است که در دست گرفتن راحت و کاهش خستگی کاربر در طول استفاده طولانی مدت طراحی شده است. ساختار جمع و جور و سبک آن مانور پذیری و سهولت کار را بیشتر می کند.
  5. لوازم جانبی و ملحقات: پیچ گوشتی/دریل TRIXIG معمولاً دارای طیف وسیعی از لوازم جانبی و ملحقات است، از جمله قطعات مختلف پیچ گوشتی، مته ها و نگهدارنده مته. این لوازم جانبی تطبیق پذیری ابزار را افزایش داده و آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می کند.

پیچ گوشتی/دریل TRIXIG که توسط یک باتری 12 ولتی لیتیوم یون تغذیه می شود، راحتی، قدرت و انعطاف پذیری را برای نیازهای پیچ گوشتی و سوراخ کاری شما ارائه می دهد. این یک ابزار قابل اعتماد برای علاقه مندان به DIY و حرفه ای ها است.

پیچ گوشتی/ دریل TRIXIG ایکیا ابزاری ضروری برای داشتن در خانه است که برای سوراخ کردن چوب، پلاستیک و مواد نرم فلزی و همچنین سفت کردن یا باز کردن پیچ ها، تطبیق پذیری را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های قابل توجه پیچ گوشتی / مته TRIXIG آورده شده است:

  • رویه مغناطیسی: قسمت بالایی پیچ گوشتی/دریل مجهز به آهنربایی است که در حین کار، تکه ها و پیچ های شما را به طور ایمن در جای خود نگه می دارد. این ویژگی دسترسی آسان به ابزارهای خود را تضمین می کند و از جا انداختن آنها جلوگیری می کند.
  • طراحی ارگونومیک: پیچ گوشتی/ مته با یک دسته ارگونومیک شکل که لاستیکی است، طراحی شده است، که در حین انجام کارهای پیچ یا سوراخکاری، گرفتن راحت و مطمئن را فراهم می کند. این ویژگی طراحی باعث کاهش خستگی دست و افزایش کنترل و دقت می شود.
  • چراغ LED داخلی: برای بهبود دید در فضاهای تاریک یا محدود، پیچ گوشتی/دریل مجهز به چراغ LED داخلی است. این ویژگی به روشن کردن محل کار شما کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که با دقت و کارایی حتی در کمد لباس یا سایر مناطق با نور کم کار کنید.
  • جعبه‌های روی هم: سری TRIXIG دارای جعبه‌های ذخیره‌سازی روی هم هستند که از پلاستیک پلی‌پروپیلن بادوام ساخته شده‌اند. این جعبه ها به گونه ای طراحی شده اند که محکم و بادوام باشند و حداقل 50 درصد پلاستیک استفاده شده بازیافت می شود. این رویکرد طراحی پایدار تضمین می کند که راه حل ذخیره سازی شما نه تنها عملی است بلکه سازگار با محیط زیست نیز می باشد.

پیچ گوشتی/دریل TRIXIG عملکرد، راحتی و پایداری را ترکیب می کند و آن را به ابزاری قابل اعتماد برای پروژه های خانه شما تبدیل می کند. طراحی این ابزار به تیمی از طراحان از جمله D. Wahl، A. Andreevski، C. Asmussen و K. Shadley اختصاص دارد که تخصص خود را برای ایجاد یک ابزار کاربردی و کاربرپسند مشارکت داده اند.



ادامه مطلب
جزئیات محصول
305.642.10

مشخصات

طراح
IKEA of Sweden
سایر توضیحات
قبل از اولین مصرف باطری کاملا شارژ شود
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم