برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میز جلو مبلی ایکیا مدل LIATORP

نام تجاری:

میز جلومبلی LIATORP سفید با طراحی شیک و جذاب برای فضای نشیمن شما.

میز LIATORP ایکیا ، یک میز با ترکیب شیشه و چوب است.

انتخابی عالی برای فضایی تمیز و مدرن

ادامه مطلب
22,350,000 تومان
(22,350,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
500.870.72
محصولات مرتبط
3,669,000 تومان
میز جلو مبلی ایکیا مدل LACK رنگ سفید جادوی سادگی و استحکام را با LACK در خانه‌تان تجربه کنید. میز جلومبلی LACK ایکیا با ابعاد 90x55 سانتی‌متر و رنگ سفید، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون خانه شماست. با طراحی ساده...
3,214,000 تومان
میز کناری ایکیا مدل HATTÅSEN رنگ سبز این میز یک یک ایده ی عالی و واقعی است که به شما امکان می دهد همیشه وسایل خود را نزدیک داشته باشید. سبک وزن است، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل بلند کردن، حمل و جابجایی...
2,869,000 تومان
میز کناری ایکیا مدل HATTÅSEN رنگ مشکی این میز یک یک ایده ی عالی و واقعی است که به شما امکان می دهد همیشه وسایل خود را نزدیک داشته باشید. سبک وزن است، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل بلند کردن، حمل و جابجایی...
توضیحات
میز جلو مبلی ایکیا مدل LIATORP

میز جلومبلی ایکیا مدل  LIATORP فضای ذخیره سازی عملی را در زیر میز ارائه می دهد و به شما امکان می دهد وسایل خود را مرتب نگه دارید و به راحتی در دسترس قرار دهید. این ویژگی مکان مناسبی را برای نگهداری اقلامی مانند کتاب، مجله، کنترل از راه دور یا سایر اقلام کوچک فراهم می کند.

علاوه بر این، میز ایکیا با یک قفسه جداگانه به طور خاص برای مجلات و موارد مشابه طراحی شده است. این قفسه به شما کمک می کند تا یک میز را کاملا تمیز و منظم نگه دارید و به شما امکان می دهد وسایل تزئینی را به نمایش بگذارید یا به سادگی سطح تمیزی برای نوشیدنی ها و تنقلات فراهم کنید.

سری LIATORP از جمله میز قهوه توسط  Carina Bengs طراحی شده است. کارینا بنگز یک طراح است که به خاطر کارش با IKEA شناخته شده است و طرح های او اغلب شامل اشکال ظریف و جزئیاتی است که یادآور زندگی روستیک است. سری LIATORP در مجموع وقتی با سایر مبلمان از همان مجموعه ترکیب می شود ظاهری کامل و زیبا ارائه می دهد.

میز ایکیا مدل LIATORP با استفاده از ترکیبی از مواد ساخته شده است.

پنل شیشه ای: پنل شیشه ای استفاده شده روی میز از شیشه سکوریت شده ساخته شده است. شیشه سکوریت نوعی شیشه سکوریت است که نسبت به شیشه معمولی استحکام و مقاومت بیشتری در برابر شکستگی دارد.

بالا / دیگران / قسمت جلو / پایین کشو: این قطعات از تخته فیبر ساخته شده است که نوعی محصول چوبی مهندسی شده است که از الیاف چوب به هم چسبیده با چسب ساخته شده است. سپس تخته فیبر با رنگ پلی استر پوشانده می شود تا یک روکش صاف و بادوام داشته باشد.

ریل پایین: ریل پایینی میز قهوه خوری از چوب جامد راش ساخته شده است. همچنین برای محافظت بیشتر و ظاهر یکنواخت با رنگ پلی استر پوشانده شده است.

قفسه: قفسه میز قهوه از تخته خرده چوب ساخته شده است که نوع دیگری از محصولات چوبی مهندسی شده است. روی آن با رنگ پلی استر و فویل ملامینه پوشانده شده است تا سطحی محکم و آسان برای تمیز کردن ایجاد کند. قفسه با لبه های پلاستیکی برای دوام بیشتر تکمیل شده است.

برای مراقبت از میز قهوه LIATORP توصیه می شود آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. برای خشک کردن، از یک پارچه تمیز استفاده کنید تا مطمئن شوید که رطوبت روی سطح باقی نمی ماند. همچنین توصیه می شود که به طور مرتب بررسی کنید که تمام بست های مونتاژ به درستی سفت شده اند و در صورت لزوم دوباره آنها را محکم کنید تا پایداری و دوام میز حفظ شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
500.870.72

مشخصات

طول
۹۳ سانتی متر
عرض
۹۳ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
جنس
راش جامد ، تخته فیبر ، شیشه سکوریت
طراح
Carina Bengs
قابلیت شستشو
با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید.
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
753,000 تومان
سینی ایکیا مدل 305.646.96 سایز 33x33 سانتی متر  سری RÖDKNOT ایکیا دارای مجموعه ای موقت از لوازم آشپزخانه است که برای تزیین میز شما برای یک فصل جدید یا یک موقعیت خاص طراحی شده است. این سینی با طرح سیاه و سفید طراحی شده...
251,000 تومان
ظرف چای و قهوه ایکیا مدل BLOMNING طول: 10 سانتی متر عرض: 10 سانتی متر ارتفاع: 10 سانتی متر شستشو فقط با دست  این محصول را قبل از استفاده برای اولین بار بشویید. درب  این ظرف فلزی  ایکیا  کاملا کیپ بسته می شود و از...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم