برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینی ایکیا مدل RÖDKNOT سایز 33x33 سانتی متر

نام تجاری:

سینی ایکیا مدل 305.646.96 سایز 33x33 سانتی متر

 سری RÖDKNOT ایکیا دارای مجموعه ای موقت از لوازم آشپزخانه است که برای تزیین میز شما برای یک فصل جدید یا یک موقعیت خاص طراحی شده است.

این سینی با طرح سیاه و سفید طراحی شده است که دارای الگوهای کلاسیک راه راه و چهارخانه برای استایلی منسجم و جاودانه است.

ادامه مطلب
753,000 تومان
(753,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
305.646.96
محصولات مرتبط
489,000 تومان
سینی استیل ایکیا مدل DAKSJUS سایز 42x22 سانتی متر سطح براق سینی DAKSJUS باعث ایجاد انعکاس تزئینی از اجسام قرار داده شده بر روی آن می شود. با این سینی ایکیا، زیبایی را لمس کنید ، جذابیت بصری را افزایش می دهد و یک صفحه...
804,000 تومان
سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی رنگ : فیروزه ایی طول: 56 سانتی متر عرض: 36 سانتی متر ارتفاع: 26 سانتی متر قابلیت جمع شدن پایه ها در زیر سینی  ایده آل به عنوان سینی صبحانه در تختخواب ، میز صبحانه و میز...
753,000 تومان
سینی ایکیا مدل 305.646.96 سایز 33x33 سانتی متر  سری RÖDKNOT ایکیا دارای مجموعه ای موقت از لوازم آشپزخانه است که برای تزیین میز شما برای یک فصل جدید یا یک موقعیت خاص طراحی شده است. این سینی با طرح سیاه و سفید طراحی شده...
توضیحات
سینی ایکیا مدل 305.646.96 سایز 33x33 سانتی متر

سری RÖDKNOT از IKEA مجموعه‌ای موقتی از لوازم آشپزخانه را ارائه می‌کند که برای زیباتر کردن دکوراسیون میز شما برای مناسبت‌های خاص یا فرا رسیدن فصل جدید طراحی شده‌اند.

  • جشن فصلی: سری RÖDKNOT شما را دعوت می‌کند تا با آراستن میز خود یک فصل جدید یا یک مناسبت خاص را جشن بگیرید و در آغوش بگیرید. مجموعه ای از لوازم جانبی آشپزخانه را ارائه می دهد که به طور خاص برای بهبود چیدمان میز شما طراحی شده اند.
  • رنگ‌های بی‌صدا و ساده: مجموعه‌ای از رنگ‌های خاموش و ساده را به نمایش می‌گذارد و ظاهری هماهنگ و کم‌رنگ ایجاد می‌کند. این رنگ ها پس زمینه ای همه کاره را فراهم می کنند که مکمل سبک های مختلف ظروف و دکوراسیون است.
  • الگوهای کلاسیک: این مجموعه دارای الگوهای راه راه و شطرنجی بی انتها است که ظرافت و یکنواختی را به آشپزخانه شما می بخشد. الگوها برای ایجاد سبکی منسجم طراحی شده اند که عناصر میز شما را به هم گره می زند.
  • هماهنگی آشپزخانه: سری RÖDKNOT طیف گسترده ای از محصولات را فراتر از سینی ها، از جمله دستمال، حوله چای، و پیش بند ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد بدون زحمت آشپزخانه و فضای ناهارخوری خود را هماهنگ کنید و فضایی منسجم و شیک ایجاد کنید.

سری RÖDKNOT از IKEA از لمینت ملامینه با فشار بالا ساخته شده است.

در اینجا دستورالعمل های مراقبت از محصولات آمده است:

جنس: اقلام این سری با استفاده از لمینت ملامینه با فشار بالا ساخته شده اند. این ماده بادوام است، به راحتی تمیز می شود و در برابر خراش و لکه مقاوم است.

مراقبت: برای تمیز کردن محصولات سری RÖDKNOT، کافی است آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. از استفاده از مواد شیمیایی خشن یا پاک کننده های ساینده خودداری کنید، زیرا ممکن است به لمینت ملامینه آسیب برسانند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
305.646.96

مشخصات

طول
33 سانتی متر
عرض
33 سانتی متر
جنس
لمینت چند لایه با روکش ملامین
طراح
Darja Nordberg
قابلیت شستشو
شستشو فقط با دست
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
251,000 تومان
ظرف چای و قهوه ایکیا مدل BLOMNING طول: 10 سانتی متر عرض: 10 سانتی متر ارتفاع: 10 سانتی متر شستشو فقط با دست  این محصول را قبل از استفاده برای اولین بار بشویید. درب  این ظرف فلزی  ایکیا  کاملا کیپ بسته می شود و از...
454,000 تومان
سینی ایکیا مدل RÖDKNOT سایز 20x28 سانتی متر  سری RÖDKNOT ایکیا دارای مجموعه ای موقت از لوازم آشپزخانه است که برای تزیین میز شما برای یک فصل جدید یا یک موقعیت خاص طراحی شده است. این سینی با رنگ‌های خاکستری-صورتی و...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم