برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینی نظم دهنده گردان ایکیا مدل APTITLIG

نام تجاری:

سینی سرو گردان ایکیا مدل VATTENDANS

سینی سرو گردان ایکیا مدل VATTENDANS  یک راه حل ساده و در عین حال موثر برای سازماندهی و دسترسی به موارد روی میز کار شما ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
1,885,000 تومان
(1,885,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
605.624.98
محصولات مرتبط
489,000 تومان
سینی استیل ایکیا مدل DAKSJUS سایز 42x22 سانتی متر سطح براق سینی DAKSJUS باعث ایجاد انعکاس تزئینی از اجسام قرار داده شده بر روی آن می شود. با این سینی ایکیا، زیبایی را لمس کنید ، جذابیت بصری را افزایش می دهد و یک صفحه...
804,000 تومان
سینی صبحانه ایکیا مدل KLIPSK رنگ فیروزه ایی رنگ : فیروزه ایی طول: 56 سانتی متر عرض: 36 سانتی متر ارتفاع: 26 سانتی متر قابلیت جمع شدن پایه ها در زیر سینی  ایده آل به عنوان سینی صبحانه در تختخواب ، میز صبحانه و میز...
753,000 تومان
سینی ایکیا مدل 305.646.96 سایز 33x33 سانتی متر  سری RÖDKNOT ایکیا دارای مجموعه ای موقت از لوازم آشپزخانه است که برای تزیین میز شما برای یک فصل جدید یا یک موقعیت خاص طراحی شده است. این سینی با طرح سیاه و سفید طراحی شده...
توضیحات

سینی سرو گردان ایکیا مدل VATTENDANS

سینی سرو گردان ایکیا مدل VATTENDANS  یک راه حل ساده و در عین حال موثر برای سازماندهی و دسترسی به موارد روی میز کار شما ارائه می دهد. 

  • طراحی و اندازه: APTITLIG Lazy Susan یک سازمان دهنده بامبو با قطر 28 سانتی متر است. طراحی هوشمند و کاربردی آن به شما این امکان را می‌دهد که شیشه‌ها، بطری‌ها و سایر اقلام را به‌خوبی سازماندهی شده و در دسترس آسان روی میز کار خود نگه دارید.
  • دسترسی آسان: با سینی گردان ایکیا مدل APTITLIG، دیگر نیازی به جستجوی اقلام پنهان در پشت کابینت خود ندارید. به سادگی سینی را بچرخانید و همه چیز به راحتی در دسترس خواهد بود. این ویژگی در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، به خصوص زمانی که به ادویه، روغن زیتون یا سایر مواد مورد علاقه در حین پخت و پز نیاز دارید.
  • استفاده چندمنظوره: این سینی گردان ایکیا را می توان روی میز کار، میز ناهار خوری یا هر جایی از خانه که نیاز دارید وسایل را مرتب و منظم نگه دارید، استفاده کنید. APTITLIG Lazy Susan خواه در آشپزخانه، شربت خانه یا سایر مناطق باشد، یک راه حل مناسب برای ذخیره سازی ارائه می دهد.
  • لبه های برآمده برای پایداری: میز گردان APTITLIG Lazy Susan دارای لبه های برجسته ای است که هنگام چرخاندن وسایل شما را در جای خود نگه می دارد. این امر ثبات را تضمین می کند و از سر خوردن یا افتادن اقلام در حین استفاده جلوگیری می کند.
  • مواد بامبو: سینی گردان ایکیا مدل APTITLIG از بامبو ساخته شده است که یک ماده طبیعی است که به دلیل دوام و نگهداری آسان شناخته شده است. بامبو ظاهری گرم و پر جنب و جوش به آشپزخانه شما می بخشد و جذابیت زیبایی شناسی آن را افزایش می دهد.
  • طراح: سینی گردان ایکیا مدل APTITLIG توسط Lukas Bazle طراحی شده است که ترکیبی از عملکرد، سادگی و زیبایی بصری دلپذیر است.

جنس: سینی گردان ایکیا مدل APTITLIG از مواد زیر ساخته شده است:

صفحه: صفحه سینی از بامبو ساخته شده است که سطحی طبیعی و بادوام را فراهم می کند. علاوه بر این، برای تقویت ظاهر آن و محافظت از بامبو با روغن درمان می شود.

سیم: جزء سیم سینی گردان از فولاد ساخته شده و دارای پوشش پودری اپوکسی است. این پوشش دوام و ظاهری براق را به ساختار سیم اضافه می کند.

دستورالعمل های مراقبت: برای حفظ کیفیت و طول عمر سینی ایکیا APTITLIG، توصیه می شود دستورالعمل های مراقبتی زیر را دنبال کنید:

صفحه: صفحه و یا همان سینی بامبو باید به طور دوره ای با روغن درمان شود. این به حفظ زیبایی طبیعی آن و محافظت از آن در برابر خشک شدن کمک می کند.

تمیز: می توانید سینی گردان را با یک محلول صابونی ملایم تمیز کنید. به آرامی سطح را با محلول پاک کنید و سپس آن را با یک پارچه تمیز و خشک کاملا خشک کنید. این کار باعث از بین رفتن هرگونه کثیفی یا باقی مانده آن می شود و به حفظ تمیزی آن کمک می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
605.624.98

مشخصات

قطر
۴۸ سانتی متر
جنس
چوب درخت اقاقیا
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
431,000 تومان
دستمال آشپزخانه ایکیا مدل TORVFLY ست 4 تایی هر کدام از این چهار دستمال آشپزخانه ایکیا مدل TORVFLY طرح متفاوتی دارند. دستمال ها دارای حلقه برای آویزان کردن هستند . دستمال 4 تایی ایکیا قابل شستشو در ماشین لباس شویی می...
166,000 تومان
اسپری آب گل و گیاه ایکیا مدل TOMAT رنگ آبی کم رنگ ارتفاع بطری اسپری ایکیا : ۲۶ سانتی متر حجم : ۳۵۰ سی سی  از این بطری اسپری کن ایکیا رنگ سفید نیز در فروشگاه ایکیا جم موجود می باشد.
178,000 تومان
ست 2 تایی تخته کار ایکیا مدل FINFÖRDELA رنگ سبز  ست 2 تایی تخته کار ایکیا مدل FINFÖRDELA  قابل انعطاف است که از سطوح زیرین در برابر چاقو محافظت می کنند. آنها به شما کمک می کنند غذای خرد شده را دقیقاً در جایی که دوست...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم